A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Волочиська міська об'єднана територіальна громада
Офіційне інтернет-представництво

Рішення сесії про участь у пілотному проекті

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ

ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА

Волочиської міської об’єднаної територіальної громади

VІІ скликання

ХХX сесія

Р І Ш Е Н Н Я

11 жовтня 2017 року                        Волочиськ                             №1-30/2017

Про впровадження моделі адміністрування надання послуг із соціальної підтримки населення Волочиської міської об’єднаної територіальної громади

Відповідно до ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 р. №280/97-ВР, «Про добровільне об’єднання територіальних громад» від 05.02.15 №157-VIII-ВР, методичних рекомендацій щодо виконання власних (самоврядних) повноважень об'єднаної територіальної громади у сфері соціального захисту населення, затверджених наказів Міністерства соціальної політики № 26 від 19.01.2016 р. №1030 від 28.06.2017 р. «Про деякі питання діяльності об’єднаної територіальної громади щодо надання послуг із соціальної підтримки населенню»,від 13.09.2017 р. №1457за рекомендацією постійної комісії з питань освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, туризму, молоді та спорту,

міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Впровадити у Волочиській міській об’єднаній територіальній громаді модель адміністрування надання соціальних послуг із соціальної підтримки населення (далі - Модель).

2. Затвердити Дорожню карту з впровадження у Волочиській міській ОТГ Моделі (додаток 1).

3. Затвердити перелік індикаторів з досягнення цілей з впровадження Моделі (додаток 2).

4. Затвердити орієнтовний перелік послуг із соціальної підтримки населення, що надаються відповідними структурними підрозділами районних державних адміністрацій(додаток 3).

5. Організувати прийом громадян для надання послуг за місцем реєстрації заявників в режимі "мобільного соціального офісу"

6. Розробити та затвердити на виконавчому комітеті міської ради графік виїздів «мобільного соціального офісу».

7. У міському бюджеті передбачити видатки на впровадження Моделі.

8. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, туризму, молоді та спорту (голова Василенко Є.Ф.)

Міський голова                                                                           К.Черниченко

 

 

Додаток 1

до рішення міської ради

№1-30/2017 від 11 жовтня 2017 р.

Дорожня карта з впровадження у Волочиській міській ОТГ

моделі адміністрування надання соціальних послуг із соціальної підтримки населення

Назва заходу

Виконавець

Термін

1.  

Прийняття рішення про запровадження моделі адміністрування надання соціальних послуг із соціальної підтримки населення ОТГ.

Рішення сесії міської ради

Жовтень 2017 р.

2.  

Здійснення виїзного обслуговування населення ОТГ щодо прийому громадян і надання послуг за місцем реєстрації заявників в режимі "мобільного соціального офісу"

Виконавчий комітет міської ради

 

Січень -березень2018р.

3.  

Затвердити графік виїздів «мобільного соціального офісу»

Виконавчий комітет міської ради

3 квартал 2017 р.

4.  

Визначення переліку соціальних послуг із соціальної підтримки населення Волочиської міської ОТГ.

Рішення виконавчого комітету

Вересень

5.  

Визначення надавачів соціальних послуг із соціальної підтримки населення.

Рішення виконавчого комітету

Листопад

6.  

Підписання угоди про співробітництво ( в тому числі щодо організації автоматизованої передачі та прийняття документів для попереднього розгляду і прийняття рішень ) з управління соціального захисту населення Волочиської районної державної адміністрації

Відділ соціального захисту населення міської ради

Листопад- грудень

7.  

Налагодження взаємодії з спеціалістами та працівниками, служби у справах дітей Волочиської районної державної адміністрації, Волочиського районного центру зайнятості, Волочиського відділення Управління Виконавчої дирекції ФСС України у Хмельницькій області, управління Пенсійного фонду України у Волочиському районі. Підписання угод про співробітництво.

Відділ соціального захисту населення міської ради

Листопад- грудень

8.  

Налагодження комунікацій між фахівцями із соціальної роботи комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Волочиської міської ради та старостами громади з питань формування та передавання документів заявників до бек-офісу управління соціального захисту населення.

КУ Центр надання соціальних послуг, старости громади

Впродовж дії проекту

9.  

Навчання посадових осіб (комунікативні навички, техніка ведення співбесіди, належне виконання функцій з прийняття, оброблення, зберігання документів, у тому числі в програмі автоматизованої обробки документів, інформування громадян про прийняті рішення тощо).

Департамент соціального захисту населення ОДА,

 відділ соціального захисту населення міської ради,

старости громади

Листопад - грудень

10.  

Забезпечення спеціалістів з прийому документів персональним комп’ютером, сканером, телефоном.

Міністерство соціальної політики України, міська рада

Листопад- грудень

11.  

Визначення потреби громади у соціальних послугах, планування та включення до бюджету ОТГ відповідних видатків.

Відділ соціального захисту населення міської ради

Постійно

12.  

Розробка методичних матеріалів з питань виконання функцій з прийняття, оброблення, зберігання документів, техніка ведення співбесіди.

Відділ соціального захисту населення міської ради

3 квартал 2017 р.

13.  

 

Проведення інформаційно - просвітницької роботи серед населення із залученням засобів масової інформації щодо змін в організації прийому заяв і документів для призначення усіх видів соціальної підтримки.

Відділ соціального захисту населення міської ради, старости

3 квартал 2017 р.

1 квартал 2018 р.

14.  

Моніторинг запровадження моделі адміністрування надання соціальних послуг із соціальної підтримки населення ОТГ.

Відділ соціального захисту населення міської ради

Впродовж дії проекту

15.  

Забезпечення ефективного функціонування комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» для охоплення соціальною роботою різних категорій населення.

Відділ соціального захисту населення міської ради ,

КУ Центр надання соціальних послуг

Постійно

16.  

Розвиток соціальних послуг, спрямованих на підтримку сімей з дітьми, попередження вилучення дітей до інтернатних закладів, та установ, розвитку патронатних та прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу ДБСТ влаштування їх альтернативних форм виховання.

Відділ соціального захисту населення міської ради

КУ Центр надання соціальних послуг

Постійно

17.  

Запровадження механізмів профілактики потрапляння дітей у ситуацію з загрозою їх життю, охоплення послугами сімей з дітьми, які перебувають в складних життєвих обставинах.

Відділ соціального захисту населення міської ради

КУ Центр надання соціальних послуг

Постійно

18.  

Своєчасне виявлення дітей, які залишилися без батьківського піклування сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах. Розвиток сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Відділ соціального захисту населення міської ради

КУ Центр надання соціальних послуг

Постійно

Секретар ради                                                          О.Пендрак

 

 

Додаток 2

до рішення міської ради

№1-30/2017 від 11 жовтня 2017р.

 

Індикатори оцінки результатів впровадження моделі адміністрування надання соціальних послуг із соціальної підтримки населенню у Волочиській міській ОТГ (відповідно до наказу Мінсоцполітики від 21.06.2017 №1030)

 

 

Назва індикатора

Одиниця виміру

Січень вересень 2017 р

 

Січень вересень 2018 р

 

1.

Наявність в ОТГ відповідального підрозділу, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері соціального захисту населення.

створено/не створено

 

 

2.

Наявність в ОТГ служби у справах дітей (уповноваженого представника із захисту прав дітей).

створено/не створено

 

 

3.

Кількість жителів ОТГ, які звертались для надання послуг з соціальної підтримки до фронт - офісу ОТГ.

осіб

 

 

4.

Виконання старостатами функцій прийому жителів громади за місцем фактичного проживання.

Здійснюється/не здійснюється

 

 

5.

Виконання функцій прийому жителів громади на віддалених робочих місцях уповноваженими представниками, Волочиського районного центру зайнятості, Волочиського відділення Управління Виконавчої дирекції ФСС України у Хмельницькій області, управління Пенсійного фонду України у Волочиському районі.

Здійснюється/не здійснюється

 

 

6.

Забезпеченість спеціалістів з прийому документів персональним комп’ютером, сканером, телефоном.

обладнані/не обладнані

 

 

7.

Продовження виконання функцій прийому документів від мешканців ОТГ в структурних підрозділах райдержадміністрацій.

так/ні

 

 

8.

Навантаження отримувачів послуг з соціальної підтримки в розрахунку на 1 працівника, що забезпечує прийом і надання послуг із соціальної підтримки жителям ОТГ (осіб).

осіб

 

 

9.

Достатність запропонованих технологічних операцій і процедур для застосування при організації прийому громадян і документів в ОТГ.

перелічити три основні проблеми

X

 

10.

Забезпечення дотримання технологічних процедур і операцій при прийомі документів для надання соціальної підтримки жителям громади (перевірку правильності заповнення заяви, у разі потреби, надання допомоги в її заповненні).

дотримується/не дотримується

X

 

11.

Використання в практичній діяльності Орієнтовного переліку послуг із соціальної підтримки населення, що надаються структурними підрозділами районних державних адміністрацій та інформаційних карток з їх надання.

так/ні

X

 

12.

Зрозумілість, зручність / наявність проблем у застосуванні документації та програмного забезпечення для автоматизованої обробки та передачі пакету документів для прийняття рішення про надання соціальної підтримки жителям громади управлінням соціального захисту населення РДА (після встановлення).

перелічити три основні проблеми

X

 

13.

Наявність комунальних та недержавних суб’єктів, що розміщені в об’єднаній територіальній громаді, які надають соціальні послуги.

одиниць

 

 

14.

Продовження надання послуг з соціальної підтримки населення закладами районного рівня (Терцентри, ЦСССДМ).

 

 

 

15.

Формування та ведення бази даних надавачів соціальних послуг, які здійснюють діяльність на території об’єднаної територіальної громади.

так/ні

 

 

16.

Кількість жителів ОТГ, яким соціальні послуги надавались суб’єктами, що розміщені на території ОТГ.

осіб

 

 

17.

Відсоток коштів в бюджеті ОТГ, що виділяють на фінансування програм із соціальної підтримки населення (соціальних виплат, послуг, соціальних мікропроектів).

%

 

 

18.

Кількість дітей мешканців ОТГ, влаштованих до інтернатних закладів (осіб):

  • за заявами батьків (з розподілом на типи закладів: спеціалізовані будинки дитини; дитячі будинки та загальноосвітні школи-інтернати (крім спеціальних та навчально-реабілітаційних центрів; спеціалізованих, ліцеїв, колегіумів та гімназій); спеціальні загальноосвітні школи-інтернати, включаючи навчально-реабілітаційні центри; спеціалізовані загальноосвітні школи-інтернати (крім ліцеїв, колегіумів та гімназій);
  • за рішенням органу опіки та піклування (діти- сироти та діти, позбавлені батьківського піклування).

осіб

 

 

19.

Кількість дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які вибули із інтернатних закладів та влаштовані у сімейні форми виховання.

осіб

 

 

20.

Кількість виявлених дітей, які потрапили у ситуацію безпосередньої загрози їх життю або здоров'ю або постраждали від жорстокого поводження.

осіб

 

 

21.

Кількість сімей, які отримують державну допомогу малозабезпеченим сім’ям і є безробітними.

осіб

 

 

22.

Інформування населення про організацію надання послуг з соціальної підтримки за місцем проживання та вивчення думки клієнтів щодо якості і результативності послуг.

так/ні

 

 

23.

Рівень задоволеності наданням послуг з соціальної підтримки жителям ОТГ (у разі проведення анкетування надсилати результати опитувань).

за результатами опитувань

 

 

Секретар ради                                                                       О.Пендрак

 

 

Додаток 3

до рішення міської ради

№1-30/2017 від 11 жовтня 2017 р.

Орієнтовний перелік послуг із соціальної підтримки населення,

що надаються відповідними структурними підрозділами районних державних адміністрацій

1. Включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.

2. Призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово- комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

3. Надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу.

4. Видання довідки для отримання пільг особами з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу.

5. Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

6. Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

7. Призначення державної допомоги при народженні дитини.

8. Призначення державної допомоги при усиновленні дитини.

9. Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.

10. Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям.

11. Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме.

12. Призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею.

13. Призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям- інвалідам.

14. Призначення надбавки на догляд до державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

15. Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам.

16. Призначення державної соціальної допомоги на догляд: одиноким малозабезпеченим особам, які за висновком лікарсько- консультативної комісії потребують постійного стороннього догляду і одержують пенсію за віком або за вислугу років чи по інвалідності (крім інвалідів І групи); малозабезпеченим інвалідам І групи, які одержують пенсію за віком або за вислугу років чи по інвалідності.

17. Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

18. Виплата одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.

19. Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”.

20. Призначення одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю.

21. Встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми.

22. Призначення щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або за особою, яка досягла 80-річного віку.

23. Призначення компенсаційної виплати фізичній особі, яка надає соціальні послуги.

24. Призначення  компенсацій та допомоги громадянам, постраждалим

25. внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1.

26. Призначення  компенсацій та допомоги громадянам, постраждалим

27. внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 2.

28. Призначення  компенсаційта допомоги громадянам, постраждалим

29. внаслідок Чорнобильської катастрофи, з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеним до категорії 3.

30. Призначення компенсацій та допомоги батькам дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, та дітей, які є інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи.

31. Призначення одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та учасників ліквідації наслідків інших ядерних аварій, осіб, які брали участь у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт, смерть яких пов’язана з участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт.

32. Призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою.

33. Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

34. Оплата додаткової відпустки строком 16 календарних днів відповідно до Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.

35. Виплата допомоги у зв’язку з ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємства, установи, організації, скороченням чисельності або штату працівників відповідно до Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

36. Призначення соціальної стипендії учням та студентам відповідно до Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.

37. Призначення грошової компенсації вартості санаторно-курортного лікування інвалідам війни відповідно до законів України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та „Про жертви нацистських переслідувань”.

38. Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно- курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законів України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, „Про жертви нацистських переслідувань” та „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”.

39. Призначення деяким категоріям осіб з інвалідністю грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно- курортного лікування відповідно до Закону України „Про реабілітацію інвалідів в Україні”.

40. Призначення  грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю І та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку до санаторіїв спинального профілю, відповідно до Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”.

41. Призначення  грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад інвалідам війни.

42. Призначення компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування та на транспортне обслуговування.

43. Забезпечення санаторно-курортними путівками ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія законів України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та „Про жертви нацистських переслідувань”.

44. Забезпечення санаторно-курортними путівками осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким установлено статус учасника бойових дій чи інваліда війни відповідно до пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та пунктів 11-14 частини другої статті 7 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.

45. Забезпечення санаторно-курортними путівками осіб з інвалідністю з дитинства та від загального захворювання.

46. Забезпечення санаторно-курортними путівками громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам.

47. Забезпечення путівками на оздоровлення та відпочинок до дитячого закладу дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

48. Видання путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці.

49. Видання путівки на влаштування до психоневрологічного інтернату.

50. Видання путівки на влаштування до дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату.

51. Видання направлення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, дітей вікомдо двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та / або органів соціального захисту населення (регіонального та місцевого рівнів).

52. Прийняття рішення щодо соціального обслуговування громадянина територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

53. Видання направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення.

54. Видання направлення на проходження обл МСЕК, ЦМСЕК для взяття на облік і забезпечення автомобілем.

55. Видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.

56. Видання посвідчень інвалідам та дітям-інвалідам до 18 років.

57. Установлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни.

58. У становлення статусу „учасник війни”.

59. Установлення статусу „інвалід війни”.

60. Видання посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

61. Видання особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена.

62. Видання дозволу опікуну:

63. на вчинення правочинів щодо: відмови від майнових прав підопічного; видання письмових зобов’язань від імені підопічного; укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладення договорів щодо іншого цінного майна; на управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа; на передачу нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі.

64. Видання піклувальнику дозволу на надання згоди підопічній повнолітній особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо: відмови від майнових прав підопічного; видання письмових зобов’язань від імені підопічного; укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладення договорів щодо іншого цінного майна.

65. Розгляд звернень і повідомлень з приводу вчинення насильства в сім’ї та жорстокого поводження з дітьми.

66. Соціальні послуги особам, які постраждали від насильства в сім’ї.

67. Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

68. Виявлення дітей, якi залишилися без батьківського піклування .

69. Сприяння в реєстрації народження підкинутої, знайденої дитини, дитини, покинутої в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров'я, а також дитини, мати якої померла чи місце проживання матерi встановити не можливо.

70. Тимчасове влаштування дитини в сiм'ю родичів, знайомих.

71. Прийняття рiшення про доцiльнiсть (недоцiльнiсть) повернення дитини, залишеної без батькiвського пiклування, до батькiв, oci6, якi їх замiнюють, або до закладу.

72. Тимчасове влаштування дитини в притулок для дiтей, центру соціально-психологічної реабілітації дiтей або центр соціальної підтримки дiтей та сімей.

73. Надання дитинi статусу дитини-сироти, дитини; позбавленої батькiвського піклування.

74. Влаштування дитини -сироти, дитини, позбавленої батькiвського піклування, до медичного, навчального, виховного закладу, іншого закладу або установи, в яких проживають дiти - сироти та діти, позбавлені батькiвського піклування

75. Забезпечення житлом дітей -сиріт i дiтей, позбавлених батькiвського піклування, встановлення опiки над майном дiтей-сиріт i дiтей, позбавлених батькiвського піклування збереження наявного майна, а також сприяння отримання житла дітьми- сиротами та дітьми, позбавленими батькiвського піклування, якi його не мають).

76. Забезпечення ведення обліку дiтей, якi перебувають у складних життєвих обставинах.

77. Сприяння у вирішенні спорів між батьками щодо визначення iмені, прiзвища, по батькові дитини, участь одного з батьків у вихованні дитини, місця проживання дитини.

78. Видання направлення для знайомства з дитиною кандидатам в опікуни, піклувальники, прийомні батьки, батьки-вихователі.

79. Приймання документів для підготовки проекту рішення щодо встановлення опіки, піклування, створення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу.

80. Видання кандидатам в усиновлювачі висновку про доцільність усиновлення та відповідність його інтересам дитини.

81. Видання копії рішення (розпорядження) про надання дозволу (відмову в його наданні) на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким мають діти.

82. Облік кандидатів в усиновлювачі - громадян України.

83. Надання інформації про дітей, які можуть бути усиновлені, кандидатам в усиновлювачі - громадянам України.

Секретар ради                                                          О.Пендрак

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь