Паспорт громади
ПАСПОРТ
Волочиської міської територіальної громади
з адміністративним центром у м. Волочиськ станом на 01.01.2022 року
Найменування показника |
Значення показника |
|
1. |
Чисельність населення станом на у тому числі дітей: |
34226 |
дошкільного віку |
1078 |
|
шкільного віку. |
3678
|
|
учнів, що здобувають освіту в закладах загальної середньої освіти, розташованих на території спроможної територіальної громади |
|
|
2. |
Кількість населених пунктів, що входять до складу спроможної територіальної громади |
53 |
3. |
Розрахунковий обсяг доходів спроможної територіальної громади, гривень (Д=Д1+Д2+Д3-Д4) |
220 260 000
|
у тому числі: |
|
|
сформованих відповідно до статті 64 Бюджетного кодексу України(Д1)
|
217 000 000
|
|
бюджету розвитку(Д2)
|
3 200 000
|
|
базової дотації(Д3)
|
–
|
|
реверсної дотації(Д4) |
– |
|
4 |
Розрахунковий індекс податкоспроможності бюджету спроможної територіальної громади |
1 |
5 |
Розрахункова частка місцевих податків та зборів у доходах бюджету (Д1+Д2) спроможної територіальної громади, відсотків |
27,1 |
6. |
Площа території спроможної територіальної громади, кв. кілометрів |
619 |
7. |
Кількість закладів, що утримуються за рахунок бюджету органів місцевого самоврядування у тому числі: |
|
закладів загальної середньої освіти I—III ступеня |
10 |
|
закладів загальної середньої освіти I—II ступеня |
7 |
|
закладів загальної середньої освіти I ступеня |
- |
|
закладів дошкільної освіти |
17 |
|
закладів позашкільної освіти |
2 |
|
інших закладів освіти |
2 |
|
КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» |
1 |
|
КУ «Центр надання соціальних послуг» |
1 |
|
закладів культури |
65 |
|
закладів фізичної культури |
2 |
|
КП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» у тому числі: |
1 |
|
фельдшерсько-акушерських пунктів |
- |
|
фельдшерських пунктів |
19 |
|
амбулаторій, поліклінік |
7 |
|
КНП «Волочиська багатопрофільна лікарня» |
1 |
|
станцій швидкої допомоги |
1(на території громади) |
|
8. |
Наявність приміщень для розміщення державних органів, установ, що здійснюють повноваження щодо: |
|
правоохоронної діяльності |
так |
|
реєстрації актів цивільного стану та майнових прав |
так |
|
пенсійного забезпечення |
так |
|
соціального захисту |
так |
|
пожежної безпеки |
так |
|
казначейського обслуговування
|
так |
|
|
|
|
9. |
Наявність центру надання адміністративних послуг |
1 |