ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА
офіційне інтернет-представництво
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Державна підтримка бізнесу в питаннях фіскалізації розрахункових операцій Пресслужба Державної податкової служби України.

Дата: 16.08.2023 11:23
Кількість переглядів: 68

Фото без описуДержавна податкова служба України в умовах військового часу продовжує роботу із вдосконалення функціоналу безоплатного ПРРО, створюючи бізнесу зручні умови для виконання вимог щодо фіскалізації розрахункових операцій.

ПРРО від ДПС – це програмне рішення, застосовне для операційних систем Windows, Android, iOS, та Web-версія, яке інтегрується з фіскальним сервером ДПС.

Функціональні можливості ПРРО від ДПС:

- відкриття/закриття/автозакриття зміни;

- формування, реєстрація, видача чеків;

- додавання товарів/послуг у чек з номенклатури або вручну;

- друк та відправка фіскальних чеків покупцям на електронну пошту/месенджери;

- ведення довідників номенклатури (експорт/імпорт даних);

- ведення довідника ставок податків;

- використання сканера штрихкодів;

- додавання штрихкоду марки акцизного податку;

- різні форми розрахунку (готівкова/безготівкова/комбінована);

- оформлення знижки/повернення товару на окремий товар/чек;

- формування та перегляд X-звіту, Z-звіту;

- відправка Z-звіту до фіскального сервера;

- перехід/вихід у/з режиму офлайн із можливістю збереження/передачі даних до фіскального сервера.

Версія для завантаження безоплатного ПРРО від ДПС https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/.

Інформаційні матеріали щодо ПРРО https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/.

Інформаційна підтримка за телефоном: 0800501007.

Суб’єкт господарювання для проведення розрахункових операцій обирає за власним бажанням ПРРО від ДПС чи будь-яке інше (комерційне) рішення.

Наприкінці червня роботу ПРРО від ДПС продемонстровано на 27-й Генеральній асамблеї Внутрішньоєвропейської організації податкових адміністрацій (ІОТА) та отримано схвальну оцінку учасників.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора