ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА
офіційне інтернет-представництво
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Проект рішення ради №1133 «Про внесення змін до рішення L сесії міської ради від 22 листопада 2024 року № 6 -50/2024»

Кількість переглядів: 14
Скликання: VIII скликання
Сесія: Проекти
Тип документу: Проект рішення ради
Дата: 02.12.2024
Автор: Хрущ О.В.; Ревуцький В.В.
Номер документу: 1133
Назва документу: Про внесення змін до рішення L сесії міської ради від 22 листопада 2024 року № 6 -50/2024
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.16 МБ)

ПРОЄКТ

Розробник Хрущ О.В.;

Ревуцький В.В.

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ

ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА

Волочиської міської територіальної громади

VІІІ скликання

LІ позачергова сесія

Р І Ш Е Н Н Я

грудня 2024 року                    Волочиськ                          №  -51/2024

Про внесення змін до рішення L сесії міської ради від 22 листопада 2024 року № 6 -50/2024

Керуючись статтями 26,60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», відповідно до рішення Конституційного суду України від 16 квітня 2009 року №7-рп/2009,  за рекомендацією постійних комісій з питань освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, туризму, молоді та спорту ,…….

міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Внести  зміни до пункту 1.4 Статуту  Волочиського ліцею імені Героя України Максима Отінова Волочиської міської ради Хмельницького району Хмельницької області , затвердженого рішенням L сесії міської ради від 22 листопада 2024 року № 6 -50/2024 «Про зміну назви Волочиського ліцею №3 Волочиської міської ради Хмельницького району Хмельницької області», а саме  пункт 1.4. викласти в такій редакції:

«1.4. Скорочене найменування –Волочиський ліцей імені М. Отінова.»

  1. Затвердити Статут Волочиського ліцею імені Героя України Максима Отінова Волочиської міської ради Хмельницького району Хмельницької області у новій редакції (додається).
  2. Уповноважити директора Волочиського ліцею імені Героя України Максима Отінова Волочиської міської ради Хмельницького району Хмельницької області Ревуцького Володимира Васильовича підписати Статут закладу та подати документи на реєстрацію закладу в установленому законодавством порядку.
  3. Вважати таким , що втратив чинність пункт 2 рішення L сесії міської ради від 22 листопада 2024 року № 6 -50/2024 «Про зміну назви Волочиського ліцею №3 Волочиської міської ради Хмельницького району Хмельницької області».
  4. Державному реєстратору  ЄДР юридичних та фізичних осіб підприємців та громадськиї формувань провести державну реєстрацію відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, туризму, молоді та спорту ( голова комісії Бойчук І.Т.) та начальника відділу освіти , молоді та спорту Плотнікову А.М. .

 

 

Міський голова                                                 Костянтин ЧЕРНИЧЕНКО

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення LІ позачергової сесії міської ради

від грудня  2024 року № -51/2024

 

Волочиського ліцею

ІМЕНІ ГеРОЯ УКРАЇНИ МАКСИМА ОТІНОВА

Волочиської міської ради

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО  РАЙОНУ

Хмельницької області

(нова редакція)

                                                                                             м. Волочиськ

2024 рік

 

 

 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Волочиський ліцей імені Героя України Максима Отінова Волочиської міської ради Хмельницького району Хмельницької області є закладом загальної середньої освіти, (далі – ліцей ) перебуває у комунальній власності Волочиської міської ради Хмельницького району Хмельницької області.

1.2. Юридична адреса: 31200, Хмельницька область, Хмельницький район, місто Волочиськ, вулиця Любомира Гузара, будинок 2.

1.3. Повне найменування – Волочиський ліцей імені Героя України Максима Отінова Волочиської міської ради Хмельницького району Хмельницької області.

1.4. Скорочене найменування –Волочиський ліцей імені М. Отінова.

1.5. Ліцей є юридичною особою, має печатку, штамп, код ЄДРПОУ-06722024, веде самостійний бухгалтерський облік, має інші реквізити відповідно до чинного законодавства України, може мати самостійний баланс, має право відкривати рахунки у відповідних установах, набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов'язки, бути позивачем та відповідачем у суді.

1.6. Засновником ліцею є Волочиська міська рада Хмельницької області,  (код ЄДРПОУ – 04060695, місцезнаходження: Хмельницька область, Хмельницький район, м. Волочиськ, площа Центральна, будинок 1).

1.7. Волочиський ліцей імені Героя України Максима Отінова Волочиської міської ради Хмельницького району Хмельницької області є правонаступником всіх прав та обов’язків Волочиського ліцею №3 Волочиської міської ради Хмельницького району  Хмельницької області. 

1.8. Ліцей утримується за рахунок коштів місцевого та державного бюджетів та інших коштів не заборонених чинним законодавством. 

1.9.  Ліцей є неприбутковою організацією, не має права розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед учасників, його членів, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

1.10. Ліцей у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією ООН «Про права дитини», Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», іншими законодавчими актами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, рішеннями Волочиської міської ради, розпорядженнями голови  Волочиської міської ї ради, іншими нормативно-правовими документами та цим статутом.

1.11.Ліцей забезпечує здобуття повної загальної, базової середньої та початкової освіти через організацію закладом єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державними стандартами початкової, базової і профільної  загальної середньої освіти на трьох рівнях:

    - початкова освіта;

    - базова середня освіта;

 

- профільна середня освіта.                                                                                    

Здобуття профільної середньої освіти передбачає академічне – профільне навчання на основі поєднання змісту освіти, визначеного стандартом профільної середньої освіти і поглибленого вивчення окремих предметів з урахуванням здібностей та освітніх потреб учнів.

1.12. Ліцей утворено з метою створення єдиного освітнього простору; забезпечення рівного доступу осіб, у тому числі з особливими освітніми потребами, до якісної освіти;  підвезення учнів та педагогів до місця навчання та у зворотному напрямку; створення умов для здобуття  загальної середньої освіти; впровадження допрофільної підготовки і профільного навчання, поглибленого вивчення окремих предметів, забезпечення всебічного розвитку особи, а також допрофесійного навчання незалежно від місця їх проживання.

1.13. Уповноваженим органом управління є відділ освіти, молоді та спорту Волочиської міської ради.

1.14. Мовою навчання і виховання у ліцеї є державна мова.

1.15. Головною метою ліцею є надання якісних освітніх послуг, забезпечення Державних стандартів, всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, як найвищої цінності, її інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності:

-    вільне володіння державною мовою;

-    здатність спілкуватися іноземними мовами;

-    математична компетентність;

-    компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

-    інноваційність;

-    екологічна компетентність;

-    інформаційно-цифрова компетентність;

-    навчання впродовж життя;

-  громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей; 

-   культурна компетентність;

-   підприємливість та фінансова грамотність;

-   інші компетентності, передбачені  Державним стандартом освіти.

    1. Пріоритетними завданнями ліцею є:

-   забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;

-   виховання громадянина України;

-  виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мов, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

- формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;

-  виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини та громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;

- розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;      

-  виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;

- створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство;

-  створення умов для опанування учнями знань понад державний мінімум;

-  здійснення науково-практичної підготовки талановитої молоді;

-  надання учням можливостей для реалізації індивідуальних, творчих потреб, забезпечення умов для оволодіння практичними уміннями і навичками наукової, дослідно-експериментальної, конструкторської, винахідницької, раціоналізаторської діяльності, певного рівня професійної підготовки;

-  пошук і відбір для навчання талановитої молоді;     

- оновлення змісту освіти, розробка і апробація нових педагогічних технологій, методів і форм навчання та виховання.

1.17. Головними принципами освітньої діяльності ліцею є:

-  забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності;

- забезпечення рівного доступу до освіти без дискримінації за будь-якими ознаками, у тому числі за ознакою інвалідності;

-  забезпечення універсального дизайну та розумного пристосування;

-  прозорість і публічність прийняття та виконання управлінських рішень;

- нерозривний зв’язок із світовою та національною історією, культурою, національними традиціями;

- свобода у виборі видів, форм і темпу здобуття освіти, освітньої програми, ліцею, інших суб’єктів освітньої діяльності;

- академічна доброчесність;

- академічна свобода;

- гуманізм;

- демократизм;

- єдність навчання, виховання та розвитку;

- виховання патріотизму, поваги до культурних цінностей українського народу, його історико-культурного надбання і традицій;

- формування усвідомленої потреби дотримуватися Конституції та законів України, нетерпимості до їх порушення;

- формування поваги до прав і свобод людини, нетерпимості до приниження її честі та гідності, фізичного або психічного насильства, а також до дискримінації за будь-якими ознаками;

- формування громадянської культури та культури демократії;

- формування культури здорового способу життя, екологічної культури і дбайливого ставлення до довкілля;

- невтручання політичних партій в освітній процес;  

- невтручання релігійних організацій в освітній процес;

- різнобічність та збалансованість інформації щодо політичних, світоглядних та релігійних питань;

- сприяння навчанню впродовж життя;

- інтеграція у міжнародний освітній та науковий простір;

- нетерпимість до проявів корупції та хабарництва.

    1. Ліцей несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:

-  безпечні умови освітньої діяльності;

-  дотримання Державних стандартів;

- дотримання договірних зобов’язань з іншими суб’єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності, у тому числі зобов’язань за міжнародними угодами;

- дотримання фінансової дисципліни.

    1. Ліцей має право:

- розробляти освітні програми або використовувати типові (інші освітні програми), які розробляються і затверджуються відповідно до чинного законодавства;

- створювати у своєму складі класи (групи) з дистанційною формою навчання, класи (групи) з поглибленим вивченням окремих предметів та інклюзивні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами;

-  визначати форми, методи й засоби організації освітнього процесу;

- спільно з вищими закладами освіти, науково-дослідними інститутами та центрами проводити наукову-дослідницьку, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;

- використовувати різні форми морального й матеріального заохочення до учасників освітнього процесу;

- отримувати кошти й матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб не заборонених законодавством;

- надавати платні освітні послуги на договірній основі у відповідності до норм чинного законодавства України;

- залишати у своєму розпорядженні й використовувати власні надходження у порядку, визначеному законодавством України;

  • укладати правочини про співробітництво з іншими закладами освіти, підприємствами та науковими установами (у тому числі й іноземними) відповідно до вимог чинного законодавства України;

- використовувати на договірних засадах матеріально-технічну базу вищих  закладів освіти, позашкільних, науково-дослідних установ;

- в період літніх канікул організовувати роботу літнього оздоровчого табору на базі ліцею;

- розвивати власну соціальну базу: мережу спортивно-оздоровчих, лікувально-профілактичних і культурних підрозділів тощо.

    1. Ліцей створює умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей.
    2. У ліцеї створені та функціонують методичні об’єднання вчителів початкових класів, вчителів природничо-математичного циклу, вчителів суспільно-гуманітарного циклу, вчителів художньо-естетичного циклу, вчителів фізичної культури та «захисту Вітчизни», класних керівників.
    3. Організація харчування учнів ліцею здійснюється відповідно до норм чинного законодавства.
    4. Медичне обслуговування здобувачів освіти забезпечується відповідними закладами охорони здоров’я.
    5. Взаємовідносини ліцею з юридичними і фізичними особами визначаються правочинами, що укладені між ними.

 

2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

2.1.   Освітня діяльність у ліцеї провадиться на підставі ліцензії, що видається органом ліцензування відповідно до законодавства.

2.2.   Основним документом, що регулює освітній процес, є освітня програма, що розробляється на основі типових освітніх програм, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України або альтернативних освітніх програм, розроблених ліцеєм чи іншими суб’єктами освітньої діяльності, науковими установами, фізичними чи юридичними особами та затвердженими відповідно чинного законодавства про освіту.

Освітня програма, за рішенням педагогічної ради, може бути наскрізною або для окремих рівнів освіти.

Для осіб з особливими освітніми потребами освітня програма ліцею може мати корекційно-розвитковий складник.

Освітня програма схвалюється педагогічною радою ліцею і затверджується наказом директора.

На основі власної освітньої програми ліцей складає та затверджує річний навчальний план, що конкретизує організацію освітнього процесу.

2.3. Освітній процес у ліцеї здійснюється за груповою (денною) формою навчання. З урахуванням освітніх запитів, у ліцеї відповідно до чинного законодавства, організовується дистанційна та індивідуальна (екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж) форми навчання.

Бажаючим, за рішенням педагогічної ради, надається право і створюються умови для прискореного закінчення ліцею.

2.4. Наповнюваність класів ліцею не може перевищувати 30 учнів.

2.5. Освітній процес у ліцеї організовується в межах навчального року, що розпочинається у День знань – 1 вересня і закінчується не пізніше 1 липня наступного року. Якщо 1 вересня припадає на вихідний день, навчальний рік розпочинається у перший за ним робочий день.

2.6. Структура та тривалість навчального року, навчального тижня, режим роботи ліцею, форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою ліцею у межах часу, передбаченого освітньою програмою та з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей.

Режим роботи ліцею визначається педагогічною радою на основі нормативно-правових актів,  затверджується директором за погодженням з відповідною територіальною установою Держпродспоживслужби України.

Загальна тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш як 30 календарних днів.

Під час літніх канікул адміністрація ліцею сприяє організації відпочинку дітей, в тому числі із соціально вразливих сімей, у таборах оздоровлення.

2.7. Тривалість уроків у ліцеї становить: у перших класах – 35 хвилин, у других-четвертих класах – 40 хвилин, у п'ятих-одинадцятих класах – 45 хвилин.

Тривалість перерв між уроками встановлюється з урахуванням потреб в організації активного відпочинку і харчування здобувачів освіти.

2.8. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до робочого навчального плану з дотриманням санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог і затверджується директором  ліцею.

2.9. За письмовими зверненнями батьків, інших законних представників учнів та відповідно до рішення засновника у 1-4 класах можуть функціонувати групи подовженого дня.

Зарахування до груп продовженого дня і відрахування дітей з них здійснюється наказом директором ліцею на підставі заяв батьків (осіб, які їх замінюють).

2.10. Відволікання здобувачів освіти від навчальних занять для проведення інших видів діяльності забороняється (крім випадків, передбачених законодавством).

Залучення здобувачів освіти до видів діяльності, не передбачених освітніми програмами та навчальними планами ліцею, дозволяється лише за їх згодою та згодою батьків або осіб, які їх заміняють.    

2.11.  Крім різних форм обов’язкових навчальних занять, у ліцеї проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття, гуртки, секції і заходи, що передбачені окремим розкладом, спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдарувань.

2.12. У ліцеї можуть надаватись платні освітні та інші послуги, перелік яких затверджує Кабінет Міністрів України.

2.13. Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів здійснюється згідно з нормативами, встановленими Міністерством освіти і науки України (далі – МОН).

2.14. У ліцеї ведеться поточне, тематичне, семестрове та річне (підсумкове) оцінювання знань учнів.

Результати оцінювання доводяться до учнів класним керівником.

Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили початкову школу (І ступінь), гімназію (ІІ ступінь) та ліцей (ІІІ ступінь), вимогам Державних стандартів здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації. Зміст, форми і порядок проведення державної підсумкової атестації визначається МОН.

2.15. Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмета визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.

2.16. Невід’ємною складовою освітнього процесу у ліцеї є виховний процес. Педагогічні працівники ліцею в рамках освітнього процесу забезпечують єдність навчання, виховання і розвитку учнів.

2.17. Зарахування, відрахування та переведення учнів ліцею здійснюється згідно з Порядком зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН.

2.18. Випускникам, які здобули базову та повну загальну  середню освіту, видається відповідний документ про освіту.

2.19. За успіхи у навчанні учні нагороджуються похвальними листами, похвальними грамотами, золотими та срібними медалями.

 

  1. УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

3.1. Учасниками освітнього процесу в ліцеї є:

-  учні;

- педагогічні працівники;

- інші спеціалісти;

- батьки або особи, які їх замінюють.

3.2. Статус учасників освітнього процесу, їхні права, обов’язки, трудові відносини (призначення і звільнення з посади), навантаження та інші види діяльності, атестація, тощо, визначаються законодавством про освіту, працю, охорону здоров’я, іншими нормативно-правовими актами, цим статутом, правилами внутрішнього розпорядку ліцею.

3.3. Учні мають право на:

- індивідуальну освітню траєкторію, що реалізується, зокрема, через вільний вибір видів, форм і темпу здобуття освіти, закладів освіти і запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін та рівня їх складності, методів і засобів навчання;

- якісні освітні послуги;

- справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;

- відзначення успіхів у своїй діяльності;

- свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової  діяльності тощо;

- безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці;

- повагу людської гідності;

- захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти;

- користування бібліотекою, навчальною, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою ліцею та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому ліцеєм відповідно до спеціальних законів;

- доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;

- особисту або через своїх законних представників участь у громадському самоврядуванні;

- інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення;

- особи, які здобувають повну загальну освіту в ліцеї не за місцем проживання, на період навчання забезпечуються підвезенням.

3.4. Учні зобов’язані:

- виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених Державним стандартом для відповідного рівня освіти;

- поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

- відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров'я, здоров'я оточуючих, довкілля;

  • дотримуватися статуту, інших установчих документів, правил внутрішнього розпорядку ліцею, а також умов договору про надання освітніх послуг (за його наявності).

Учні мають також інші права та обов’язки, передбачені законодавством про освіту.

3.5. Залучення учнів під час освітнього процесу до виконання робіт чи до участі в заходах, не пов’язаних з реалізацією освітньої програми, забороняється, крім випадків, передбачених рішенням Кабінету Міністрів України.

3.6. Для учнів, за рішенням педагогічної ради, можуть встановлюватися різні види морального стимулювання та матеріального заохочення, передбачені МОН, іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та ліцеєм.

3.7. Ліцей забезпечує безпечні та нешкідливі умови навчання, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я, формує гігієнічні навички та засади здорового способу життя учнів.

3.8. Учні ліцею забезпечуються медичним обслуговуванням, що здійснюється медичними працівниками ліцею, які входять до штату закладу охорони здоров’я, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Заклади охорони здоров’я щорічно забезпечують безоплатний медичний огляд учнів, моніторинг і корекцію стану здоров'я, проведення лікувально-профілактичних заходів у ліцеї.

3.9. У ліцеї організовується харчування учнів. Відповідальність за організацію харчування, додержання вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм покладається на директора ліцею. Норми та порядок організації харчування учнів встановлюються Кабінетом Міністрів України.

3.10. Контроль за охороною здоров'я та якістю харчування учнів проводиться органами охорони здоров’я.

3.11. Педагогічними працівниками ліцею можуть бути особи, які дотримуються норм академічної доброчесності, особи з високими моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров'я яких дозволяє виконувати професійні обов’язки.

3.12. Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та іншими законодавчими актами України.

3.13. Педагогічні працівники ліцею та інші особи, які залучаються до освітнього процесу, мають право на:

- академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі;

- педагогічну ініціативу;

- розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання;

- користування бібліотекою, навчальною, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою ліцею та послугами його структурних підрозділів;

- підвищення кваліфікації, перепідготовку;

- вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб'єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників;

- доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;

- відзначення успіхів у своїй професійній діяльності;

- справедливе та об'єктивне оцінювання своєї професійної діяльності;

- захист професійної честі та гідності;

- безпечні і нешкідливі умови праці;

- участь у громадському самоврядуванні ліцею;

- участь у роботі колегіальних органів ліцею.

3.14. Педагогічні працівники та інші особи, які залучаються до освітнього процесу зобов’язані:

- постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність;

- виконувати освітню програму для досягнення учнями передбачених нею результатів навчання;

- сприяти розвитку здібностей учнів, формуванню навичок здорового способу життя, дбати про їхнє фізичне і психічне здоров'я;

- дотримуватися академічної доброчесності та забезпечувати її дотримання учнями в освітньому процесі;

- дотримуватися педагогічної етики;

- поважати гідність, права, свободи і законні інтереси всіх учасників освітнього процесу;

- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;

- формувати в учнів усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

- виховувати в учнів повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України та навколишнього природного середовища;

- формувати в учнів прагнення до взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;

- захищати учнів під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров'ю, запобігати вживанню ними та іншими особами на території ліцею алкогольних напоїв, наркотичних засобів, іншим шкідливим звичкам;

- дотримуватись вимог цього Статуту, правил внутрішнього розпорядку ліцею, умов контракту чи трудового договору, виконувати свої посадові обов’язки.

3.15. Обсяг педагогічного навантаження педагогічних працівників ліцею визначається на підставі законодавства і затверджується наказом директора ліцею. Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки (посадового окладу) лише за письмовою згодою педагогічного працівника. Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускається лише у  разі  зміни кількості годин з окремих предметів, що передбачається освітньою програмою  або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням законодавства про працю.

3.16. Атестація педагогічних працівників є обов'язковою і здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про повну загальну середню освіту» та в порядку, затвердженому  МОН.

3.17. Сертифікація педагогічних працівників відбувається на добровільних засадах виключно за його ініціативою та відповідно до Положення про сертифікацію педагогічних працівників, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

3.18. Педагогічні працівники, які систематично порушують статут, правила внутрішнього розпорядку ліцею, не виконують посадових обов’язків, умови колективного та трудового договорів або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до вимог чинного законодавства України.

3.19. Професійний розвиток та щорічне підвищення кваліфікації педагогічних працівників ліцею здійснюється відповідно до чинного законодавства про освіту.

3.20. Педагогічні працівники мають також інші права та обов'язки, передбачені законодавством, колективним договором, трудовим договором, правилами внутрішнього розпорядку та посадовою інструкцією.

3.21. Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків не допускається, крім випадків, передбачених законодавством.

3.22. У ліцеї, за рішенням педагогічної ради та наказу директора, за рахунок власних надходжень та інших джерел, не заборонених законодавством, може встановлюватися педагогічним працівникам доплата, надбавки, премії та інші види заохочень.

3.23. Директор ліцею відповідно до законодавства, колективного договору має право встановлювати педагогічним працівникам доплати, надбавки, премії за використання в освітньому процесі іноземних мов, сучасних технологій, реалізацію інноваційних проектів тощо.

3.24. Прийняття та звільнення з роботи господарсько-обслуговуючого персоналу ліцею здійснює директор згідно з чинним законодавством. Їхні права та обов’язки регулюються трудовим законодавством, цим статутом та правилами внутрішнього  розпорядку ліцею.

3.25. Батьки учнів та особи, які їх замінюють мають право:

- захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси учнів;

- звертатися до ліцею, органів управління освітою з питань освіти;

- обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;

- брати участь у громадському самоврядуванні ліцею, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування ліцею;

- завчасно отримувати інформацію про всі заплановані у ліцеї та позапланові педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини;

- брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану;

- отримувати інформацію про діяльність ліцею, результати навчання своїх дітей (дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості освіти у ліцеї та його освітньої діяльності.

3.26. Батьки учнів та особи, які їх замінюють зобов’язані:

- виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;

- сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;

- поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;

- дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;

- формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;

- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;

- формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

- виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;

- дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку ліцею, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності);

3.27. За невиконання учасниками освітнього процесу своїх обов'язків, порушення статуту ліцею на них можуть накладатися дисциплінарні стягнення, встановлені чинним законодавством, зазначеним статутом і правилами внутрішнього трудового розпорядку ліцею.

4. УПРАВЛІННЯ ЛІЦЕЄМ

4.1. Управління ліцеєм здійснює:

- Засновник;

- відділ освіти, молоді та спорту Волочиської міської ради – в межах галузевих повноважень;

- директор ліцею;                  

- педагогічна рада ліцею.

Органи самоврядування мають право брати участь в управлінні ліцеєм в порядку та межах визначених чинним законодавством про освіту та цим статутом.

4.2. Засновник ліцею:

- приймає рішення про реорганізацію, ліквідацію, зміну типу закладу освіти, затверджує статут (його нову редакцію), укладає засновницький договір у випадках, визначених законом;

- укладає строковий трудовий договір (контракт) з керівником ліцею, обраним (призначеним) у порядку, встановленому законодавством та установчими документами ліцею;

- розриває строковий трудовий договір (контракт) з керівником ліцею з підстав та у порядку, визначених законодавством та установчими документами ліцею;

- затверджує кошторис і приймає фінансовий звіт ліцею у випадках та порядку, визначених законодавством;

- здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю ліцею;

- здійснює контроль за дотриманням установчих документів ліцею;

- забезпечує створення у ліцеї інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування;

- здійснює контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками;

- здійснює контроль за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в ліцеї; розглядає скарги про відмову у реагуванні на випадки булінгу (цькування) за заявами здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб та приймає рішення за результатами розгляду таких скарг; сприяє створенню безпечного освітнього середовища в ліцеї та вживає заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу;

- реалізує інші права, передбачені законодавством та установчими документами ліцею.

4.3. Засновник не має права втручатися в діяльність ліцею, що здійснюється ним у межах його автономних прав, визначених законом та установчими документами.

4.4. Засновник може делегувати окремі свої повноваження органу управління ліцею та/або наглядовій (піклувальній) раді ліцею.

    4.5.  Засновник ліцею зобов’язаний:

- забезпечити утримання та розвиток матеріально-технічної бази ліцею на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов;

- у разі реорганізації чи ліквідації ліцею забезпечити здобувачам освіти можливість продовжити навчання на відповідному рівні освіти;

- забезпечити відповідно до законодавства створення в ліцеї безперешкодного середовища для учасників освітнього процесу, зокрема для осіб з особливими освітніми потребами.

4.6. Безпосереднє управління ліцеєм здійснює його директор і несе відповідальність за виконання обов’язків, визначених законодавством, установчими документами ліцею і контрактом.

У разі тимчасової відсутності директора (відрядження, хвороба, відпустка або інші поважні причини) його обов’язки виконує заступник директора або інша особа, на яку наказом директора покладені обов’язки.

У разі неможливості видання наказу директора про виконання його обов'язків, покладання виконання обов’язків директора здійснюється начальником відділу освіти, молоді та спорту  Волочиської міської  ради.

4.7. Директор ліцею призначається на посаду та звільняється з посади засновником на основі конкурсу у відповідності до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти, затвердженого засновником, яке  розроблене відповідно до Типового положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН.

При призначенні на посаду з директором укладається контракт, у якому визначаються права, строк найму, умови його матеріального та соціального забезпечення, з урахуванням гарантій, передбачених чинним законодавством України, обов’язки і відповідальність перед засновником та трудовим колективом ліцею.

У разі звільнення директора або неможливості виконання ним своїх обов’язків з інших причин, начальник відділу освіти, молоді та спорту  Волочиської міської ради своїм наказом призначає тимчасово виконуючого обов’язки директора на період до призначення директора в порядку, встановленому чинним законодавством України.

4.8. Директор ліцею:

  • організовує діяльність ліцею;
  • здійснює керівництво та контроль за діяльністю закладу освіти;
  • вирішує питання фінансово-господарської діяльності ліцею;
  • несе повну відповідальність за стан збереження майна ліцею;
  • діє без довіреності в межах повноважень, передбачених чинним законодавством  та установчими документами;
  • укладає правочини, угоди з юридичними та фізичними особами, представляє ліцей у всіх державних органах, на підприємствах, в установах і громадських організаціях;
  • призначає на посаду та звільняє з посади працівників, визначає їх функціональні обов’язки, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового та кваліфікаційного рівня;
  • забезпечує організацію освітнього процесу та здійснює контроль за виконанням освітніх програм;
  • забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
  • забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю ліцею;
  • сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування ліцею;
  • сприяє здоровому способу життя здобувачів освіти та працівників ліцею;
  • забезпечує своєчасну сплату податків, зборів, інших загальнообов’язкових платежів, своєчасну виплату заробітної плати;
  • створює необхідні умови для проведення позакласної роботи, організації безпечної життєдіяльності учнів;
  • забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних вимог, протиепідемічних правил та норм, протипожежної безпеки та правил техніки безпеки;
  • забезпечує права учнів на захист від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;
  • підтримує ініціативи щодо вдосконалення системи навчання та виховання, заохочення творчих пошуків, дослідно-експериментальної роботи педагогів та учнів;
  • дає дозвіл на участь діячів науки, культури, членів творчих спілок, працівників підприємств, установ, а також організацій, зареєстрованих у порядку встановленому законодавством України, в освітньому процесі, керівництві дитячими об’єднаннями за інтересами;
  • розпоряджається у встановленому порядку майном і коштами ліцею;
  • щоквартально подає засновнику звіт про результати фінансово-господарської діяльності за встановленою формою;
  • щорічно та у разі внесення змін подає на розгляд та погодження засновнику штатний розпис, умови оплати праці;
  • контролює дотримання режиму роботи ліцею, організацію харчування і медичного обслуговування учнів;
  • організовує різні форми співпраці з батьками учнів або особами, які їх замінюють;
  • видає у межах компетенції накази, контролює їх виконання;
  • щороку звітує про роботу ліцею на загальних зборах колективу;
  • здійснює інші повноваження, відповідно до чинного законодавства України та цього статуту.

4.9. Призначення на посади та звільнення з посад заступників директора   здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.

4.10. Колегіальним органом управління ліцею є педагогічна рада, яку очолює директор. До складу педагогічної ради входять заступники директора, педагогічні працівники та інші спеціалісти. У засіданнях педагогічної ради можуть брати участь із дорадчим голосом представники відділу освіти, молоді та спорту Волочиської міської ради та виконавчого комітету Волочиської міської ради, інших виконавчих органів Хмельницької обласної державної адміністрації, підприємств, установ, громадських організацій, батьки або особи, які їх замінюють.

4.11. Педагогічна рада ліцею:

  • планує роботу та формує стратегію розвитку ліцею;
  • схвалює освітню програму ліцею та оцінює результативність її  виконання;
  • формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, включаючи систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
  • розглядає питання щодо вдосконалення і методичного забезпечення освітнього процесу;
  • приймає рішення щодо переведення учнів до наступного класу і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;
  • обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;
  • ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів (вихованців), працівників ліцею та інших учасників освітнього процесу;
  • розглядає питання щодо відповідальності учнів, працівників ліцею та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;
  • має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту ліцею та проведення громадської акредитації ліцею;
  • розглядає інші питання, віднесені законом та/або статутом ліцею до її повноважень.

Рішення педагогічної ради  вводяться в дію наказами директора ліцею.

4.12. Організація діяльності та повноваження педагогічної ради визначаються чинним законодавством про освіту та положенням про педагогічну раду, яке затверджується директором ліцею.

4.13. Робота педагогічної ради планується у довільній формі відповідно до потреб ліцею. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не може бути менше чотирьох разів на рік.

4.14. Члени педагогічної ради мають право виносити на її розгляд актуальні питання освітнього процесу.

4.15.  У ліцеї можуть створюватися та функціонувати:

   - методичні об'єднання вчителів;

   - динамічні, творчі групи;

   - методична рада.

4.16. Планування діяльності ліцею здійснюється самостійно. Найголовніші питання роботи ліцею відображаються у перспективному і річному планах. Перспектива розвитку ліцею визначається у стратегії розвитку ліцею.

4.17. Громадське самоврядування в ліцеї –  це право учасників освітнього процесу як безпосередньо, так і через органи громадського самоврядування колективно вирішувати питання організації та забезпечення освітнього процесу в ліцеї, захисту їхніх прав та інтересів, організації дозвілля та оздоровлення, брати участь у громадському нагляді (контролі) та в управлінні закладом  у межах повноважень, визначених законом та установчими документами ліцею.

Громадське самоврядування в ліцеї здійснюється на принципах, визначених   Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту».

У ліцеї за ініціативи учасників освітнього процесу можуть діяти:

- органи самоврядування працівників;

- органи самоврядування учнів;

- органи батьківського самоврядування;

- інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу.

Вищим органом громадського самоврядування ліцею є загальні збори колективу.

4.18. Загальні збори колективу скликаються не менше одного разу на рік.

4.19. Загальні збори є правомірними, якщо у їх роботі бере участь не менше половини колективу. Рішення приймається більшістю голосів присутніх.

4.20. Право скликати загальні збори мають представники трудового колективу, якщо за це висловилось не менше третини від їх загальної кількості, директор ліцею.

4.21. Загальні збори розглядають:

- звіти директора ліцею;

- питання освітньої, методичної, фінансово-господарської діяльності ліцею;

- основні напрями вдосконалення освітнього процесу, інші найважливіші напрями діяльності;

- пропозиції щодо стимулювання праці директора та заступників директора,  педагогічних працівників;

- здійснюють інші повноваження, передбачені законодавством України та цим статутом.

4.22. При ліцеї за рішенням засновника може створюватися і діяти піклувальна рада. Піклувальна рада ліцею створюється за рішенням засновника відповідно до спеціальних законів.                                   

Порядок формування піклувальної ради, її відповідальність, перелік і строк повноважень, а також порядок її діяльності визначаються спеціальними законами та установчими документами ліцею.

4.23.  Піклувальна рада ліцею сприяє вирішенню перспективних завдань його розвитку, залученню фінансових ресурсів для забезпечення його діяльності з основних напрямів розвитку і здійсненню контролю за їх використанням, ефективній взаємодії ліцею з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, науковою громадськістю, громадськими організаціями, юридичними та фізичними особами.

4.24. Члени наглядової (піклувальної) ради ліцею мають право брати участь у роботі колегіальних органів ліцею з правом дорадчого голосу.

4.25. До складу наглядової (піклувальної) ради ліцею не можуть входити здобувачі освіти та працівники ліцею.

4.26. Піклувальна рада має право:

- брати участь у визначенні стратегії розвитку ліцею та контролювати її виконання;

- сприяти залученню додаткових джерел фінансування;

- аналізувати та оцінювати діяльність ліцею та його керівника;

- контролювати виконання кошторису та/або бюджету ліцею і вносити відповідні рекомендації та пропозиції, що є обов’язковими для розгляду керівником ліцею;

- подавати засновнику ліцею подання про заохочення або відкликання керівника ліцею з підстав, визначених законом;

- здійснювати інші права, визначені спеціальними законами та/або установчими документами ліцею.

 4.27. У ліцеї відповідно до вимог чинного законодавства України укладається колективний договір між директором та трудовим колективом.

4.28. Право на укладання колективного договору від імені власника майна або уповноваженого ним органу надається директору ліцею, з однієї сторони, і однією або кількома профспілковими чи іншими уповноваженими на представництво трудовим колективом ліцею органами, а у разі відсутності таких органів представниками працівників, обраними і уповноваженими трудовим колективом, з іншої сторони.

4.29. Колективний договір регулює виробничі, трудові і соціально-економічні відносини трудового колективу з керівництвом ліцею, питання охорони праці, стратегії розвитку закладу.

 

5. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА

5.1. Матеріально-технічна база ліцею включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі навчального закладу.

5.2. Майно ліцею перебуває у комунальній власності і є власністю Волочиської міської територіальної громади в особі Волочиської міської ради та закріплено за ліцеєм на праві оперативного управління.

5.3. Реалізуючи право оперативного управління, ліцей володіє, користується і розпоряджається зазначеним майном, з обмеженням, визначеним у цьому статуті та за згодою Волочиської міської ради.

5.4. Джерелами формування майна ліцею є:

  • майно передане ліцею Волочиською міською радою;
  • кошти, отримані за надання платних послуг, що надаються на умовах, визначених чинним законодавством України;
  • кошти місцевого бюджету;
  • безоплатні, благодійні внески, пожертвування тощо фізичних, юридичних осіб, дари, а також майно, передане за заповітом, не заборонені законодавством;
  • майно, придбане в інших юридичних і фізичних осіб у порядку, встановленому чинним законодавством України;
  • інші джерела, не заборонені законодавством України.

5.5. Ліцей відповідно до чинного законодавства України користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.

5.6. Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна здійснюється у випадках, передбачених чинним законодавством України.

5.7. Збитки, завдані ліцею внаслідок порушень його майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства України.

5.8. Ліцей має земельну ділянку, на якій розміщена будівля закладу, спортивні майданчики, зона відпочинку.

 

6. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ  ЛІЦЕЮ

6.1. Фінансово-господарська діяльність ліцею здійснюється на основі його кошторису, затвердженого засновником.

6.2. Джерелами формування кошторису ліцею є:

  • кошти субвенції з державного бюджету;
  • кошти місцевого бюджету;
  • кошти, отримані за надання платних послуг, що надаються у порядку та на умовах, визначених чинним законодавством України;
  • кошти фізичних, юридичних осіб;
  • доходи від оренди приміщень, споруд, обладнання;
  • безоплатні, благодійні внески, пожертвування фізичних і юридичних осіб, дари, а також майно, передане за заповітом;
  • інші кошти, отримані на підставах, не заборонених законодавством України.

6.3. Відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених МОН, директор ліцею формує і затверджує штатний розпис та тарифікацію педагогічних працівників ліцею.

6.4. Ліцей за погодженням із засновником має право укладати правочини про співробітництво з іншими закладами освіти, юридичними та фізичними особами.

6.5. Бухгалтерський облік ліцею здійснюється через бухгалтерію ліцею.

6.6. Звітність про діяльність ліцею здійснюється відповідно до законодавства.

 

7. КОНТРОЛЬ ЗА НАЛЕЖНІСТЮ ЯКОСТІ ОСВІТИ ТА ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІЦЕЮ

7.1. Державний нагляд (контроль) за діяльністю ліцею з питань забезпечення реалізації єдиної державної політики у сфері загальної середньої освіти та забезпечення інтересів суспільства щодо належної якості освіти та освітньої діяльності - здійснюється центральним органом виконавчої влади із забезпечення якості освіти та його територіальним органом відповідно чинного законодавства України.

7.2. Основною формою державного контролю є інституційний аудит, який проводиться центральним органом виконавчої влади із забезпечення якості освіти у плановому порядку  один раз на 10 років.

7.3. Інституційний аудит включає планову перевірку дотримання ліцензійних умов.

7.4. Інституційний аудит також може бути проведений у позаплановому порядку за ініціативою засновника, директора, педагогічної ради, вищого колегіального органу громадського самоврядування або наглядової (піклувальної) ради ліцею.     

7.5. Результати інституційного аудиту оприлюднюються на сайті ліцею, засновника та органу, що здійснив інституційний аудит.

7.6. У разі, якщо ліцей має чинний сертифікат про громадську акредитацію, вважається таким, що успішно пройшов інституційний аудит у плановому порядку. 

 

8. МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО

8.1. Ліцей має право укладати договори  про співробітництво, встановлювати прямі зв’язки з закладами освіти, установами, організаціями, науковими установами системи освіти іноземних країн, міжнародними підприємствами, фондами у встановленому законодавством порядку.

8.2. Ліцей, педагогічні працівники, учні  можуть брати участь у реалізації міжнародних проектів і програм.

 

9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У ЛІЦЕЇ

9.1. Шкода, заподіяна учнями ліцею, відшкодовується відповідно до законодавства України.

9.2. Злісне ухилення батьків від виконання обов'язків щодо здобуття їх неповнолітніми дітьми повної загальної середньої освіти може бути підставою для позбавлення їх батьківських прав.

 

  1. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІЦЕЮ

10.1. Ліквідація, реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділ, перетворення) та перейменування ліцею здійснюється за рішенням засновника, а у випадках, передбачених чинним законодавством України - суду або органу, визначеного законодавством України.

10.2. Ліквідація ліцею здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється засновником, а у випадках, передбачених чинним законодавством України, судом чи органом, визначеним законодавством України.

10.3. До складу ліквідаційної комісії входять представники Волочиської міської ради, її виконавчого комітету  та ліцею.

10.4. Засновник або орган, який прийняв рішення про ліквідацію ліцею, встановлює порядок та визначає строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторами.

З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління ліцеєм.

10.5. При реорганізації чи ліквідації ліцею працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.

10.6. У разі ліквідації ліцею, його активи передаються іншій неприбутковій організації відповідного виду або зараховуються до доходу місцевого бюджету.

 

 

Секретар ради                                                                          Оксана ПЕНДРАК

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт