Рішення міської ради №13 -50/2024 «Про організацію роботи відповідального за ведення військового обліку призовників та військовозобов’язаних на території відповідальності»
Скликання: | VIII скликання |
Сесія: | 50 сесія (від 22 листопада 2024 року) |
Тип документу: | Рішення міської ради |
Дата: | 28.11.2024 |
Автор: | Пендрак О.М. |
Номер документу: | 13 -50/2024 |
Назва документу: | Про організацію роботи відповідального за ведення військового обліку призовників та військовозобов’язаних на території відповідальності |
Прикріплені файли: |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ
ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА
Волочиської міської територіальної громади
VІІІ скликання
L сесія
Р І Ш Е Н Н Я
22 листопада 2024 року Волочиськ № 13 -50/2024
Про організацію роботи відповідального
за ведення військового обліку призовників та
військовозобов’язаних на території відповідальності
На виконання Закону України «Про військовий обов’язок та військову службу», постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів», рішення сесії Волочиської міської ради № 5-45/2024 від 14 серпня року «Про організацію роботи із забезпечення ведення військового обліку громадян України на території відповідальності у 2024 році», керуючись статтями 36, 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за рекомендацією постійної комісії з питань регламенту, депутатської діяльності, етики, прав людини та законності
міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Інструкцію відповідального за організацію та ведення військового обліку призовників та військовозобов’язаних на території Волочиської територіальної громади (Додаток 1).
- Затвердити План роботи відповідальної особи за організацію та ведення військового обліку призовників та військовозобов’язаних на території Волочиської територіальної громади на 2024 -2025 роки (Додаток 2).
- Контроль за виконанням цього рішення покласти та постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, етики, прав людини та законності (голова комісії Байда А.Л.) та начальника відділу із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Волочиської міської ради Чорняк В.В.
Міський голова Костянтин ЧЕРНИЧЕНКО
Додаток 1
до рішення L сесії
22 .11.2024 № 13-50/2024
ІНСТРУКЦІЯ
відповідального за ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та призовників на території Волочиської об’єднаної територіальної громади
І. Загальні положення:
1.1. Обов’язки відповідального за ведення військового обліку покладаються на адміністратора відділу із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Волочиської міської ради відповідно до Положення про відділ із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг Волочиської міської ради затвердженого рішенням сесії №7-61/2019 від 23.09.2019 року “Про затвердження Положення про відділ із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг Волочиської міської ради “ та №11-66/2019 від 23.12.2019 “Про внесення змін до назви положення про відділ“, рішення ХХХХV сесії VІІІ скликання “Про організацію роботи із забезпечення ведення військового обліку громадян України на території відповідальності у 2024 році ”№5-45/2024 від 14.08.2024 року.
1.2. Відповідальний за ведення військового обліку призначається міським головою в установленому законодавством порядку та затверджується сесією Волочиської міської ради
1.3. Відповідальний за ведення військового обліку підпорядкований міському голові, начальнику відділу із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Волочиської міської ради та підзвітний Сьомому відділу Хмельницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки. Виконує рішення міської ради та виконавчого комітету, доручення міського голови, начальника відділу, військового комісара надані в межах їх повноважень.
1.4. Відповідальний за ведення військового обліку в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, Постановою КМУ від 30.12.2022р. №1487 (зі змінами) , постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Кодексами України, актами органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, документами районної державної адміністрації, які прийняті у межах їх повноважень, розпорядженнями міського голови, рішеннями міської ради та виконавчим комітетом , регламентом міської ради, посадовою інструкцією та іншими законодавчими актами.
1.5. На період тимчасової відсутності відповідального за ведення військового обліку його обов’язки виконує начальник відділу із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Волочиської міської ради.
ІІ. Повноваження та функціональні обов’язки відповідального за ведення військового обліку:
2.1. Грамотно та доцільно виконує функціональні обов’язки , застосовує закони та нормативні акти.
2.2. Здійснює облік призовників. військовозобов’язаних та резервістів та організаційні заходи щодо їх призову до лав Збройних сил України:
- по обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів в роботі керується Законом України “ Про військовий обов’язок”
- в установлений строк приймає на військовий облік призовників. військовозобов’язаних та резервістів, що прибули на постійне чи тимчасове проживання і знімає з обліку їх при вибутті в іншу місцевість ;
- інформує на вимогу сьомого відділу Хмельницького РТЦК та СП призовників, військовозобов’язаних і резервістів про їх виклик у військомат ;
- вносить в карточки первинного обліку і в списки всі зміни і щомісячно повідомляє у сьомий відділ Хмельницького РТЦК та СП ;
- звіряє не рідше одного разу в рік дані карточок первинного обліку на війсьвозобов’язаних і списків призовників з погосподарськими книгами. В ці ж строки вивірені дані первинного обліку звіряти з обліковими даними Сьомого відділу Хмельницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
- складає і щорічно в грудні подає до Сьомого відділу Хмельницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки списки тих хто підлягає підготовці до військової служби і тих , хто підлягає приписці;
- враховує призовників, військовозобов’язаних і резервістів, що заявили про зміну стану їх здоров’я, і один раз на місяць повідомляє про це Сьомий відділ Хмельницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
- роз’яснює громадянам обов’язки по військовому обліку і здійснює контроль за дотриманням ними правил військового обліку;
2.3. Готує інформації , доповіді на засідання виконавчого комітету міської ради, відповіді на листи районної державної адміністрації стосовно питань обліку і призову юнаків до лав Збройних Сил України
2.4. Виконує інші доручення міського голови та начальника відділу
2.5. Постійно працює над підвищенням свого загальноосвітнього та професійного рівня.
ІІІ. Права відповідального за ведення військового обліку:
3.1. На повагу особистої гідності , справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівників, співробітників і громадян.
3.2. На оплату праці залежно від посади , яку вона займає , якості , досвіду та стажу роботи .
3.3. На просування по службі відповідно до професійного рівня.
3.4 На соціальний і правовий захист.
3.5 Отримувати в порядку , встановленому законодавством , від відповідних органів державної влади , органів місцевого самоврядування , підприємств , установ , організацій не залежно від їх підпорядкування та форм власності , об’єднань громадян , окремих осіб, матеріали та інформацію , необхідні для виконання своїх службових обов’язків.
3.6 Вимагати проведення службового розслідування з метою спростування безпідставних звинувачень або підозри щодо неї.
3.7 Захищати свої законні права та інтереси в органах державної влади, органах місцевого самоврядування та в судовому порядку.
3.8 Перевіряти на підприємствах , в установах і організаціях , всіх форм власності, незалежно від їх підпорядкування, розташованих на території міської ради, додержання вимог законодавства щодо оборони держави.
3.9 Одержання безкоштовно від місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування , підприємств, установ і організацій документи, матеріали та інформацію , необхідні для виконання покладених на нього знань.
3.10 Брати участь у нарадах , на яких розглядаються питання , що відноситься до його компенсації .
IV. Відповідальний за ведення військового обліку повинен знати:
4.1. Конституцією України , Закони України , Укази Президента України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України , рішення органів виконавчої влади вищого рівня, рішення міської ради та її виконавчого комітету , нормативні документи що стосуються його діяльності.
4.2. Військову справу , основи цивільного права.
4.3. Етику та культуру ділового і політичного спілкування
4.4. Основи організаційно-правової роботи
4.5.Основні вимоги до діловодства та забезпечення зберігання та ведення карток первинного обліку військовозобов’язаних старостинських округів
4.6. Основи експлуатації сучасної комп’ютерної техніки
4.7. Правила внутрішнього трудового розпорядку установи
4.8. Основи трудового законодавства
4.9. Основи законодавства в сфері боротьби з корупцією
4.10. Правила та норми охорони праці протипожежного захисту
V. Класифікаційні вимоги:
5.1. Освіта вища, базова вища , знання військової справи , уміння користування персональним комп’ютером без вимог до стажу роботи.
VI.Відповідальність :
6.1. Відповідальний за ведення військового обліку несе відповідальність за невиконання службових обов’язків, перевищення своїх повноважень , кодексу законів про працю України «Про запобігання корупції»
Секретар ради Оксана ПЕНДРАК
Додаток 2
до рішення L сесії
22 .11.2024 № 13-50/2024
ПЛАН РОБОТИ
Відповідальної особи за організацію та ведення військового обліку
призовників, військовозобов’язаних та резервістів на території Волочиської ТГ
на 2025 рік
№ п/п |
Назва заходів |
Термін виконання |
Відповідальний за виконання |
Відмітка про виконання |
І ПЛАНУВАННЯ |
||||
1.1 |
Скласти перспективний план роботи з військового обліку призовників, військовозобов’язаних, резервістів на 2024 рік |
До 1 січня |
Ніна Павенська |
|
1.2. |
Скласти план –графік звірки облікових карток первинного обліку з погосподарськими книгами на 2024 рік |
До 1 січня
|
Ніна Павенська |
|
ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ |
||||
2.1 |
Уточнити схеми оповіщання апарату посилення , списків уповноважених (посильних) та маршрутів оповіщання |
До 20 січня |
Ніна Павенська |
|
2.2. |
Уточнити розрахунки оповіщання військовозобов’язаних і постачальників техніки |
До 20 січня |
Ніна Павенська |
|
2.3 |
Взаємодія з підрозділами сьомого відділу Хмельницького РТЦК та СП , надання їм допомоги у проведенні мобілізаційних та оборонних заходів |
При необхідності |
Ніна Павенська |
|
ІІІ. ЗАХОДИ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ПРИЗОВНИКІВ, ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНИХ ТА РЕЗЕРВІСТІВ |
||||
3.1 |
Перевірка у військовозобов’язаних наявності військово-облікових документів |
Протягом року |
Ніна Павенська |
|
3.2 |
Провести звірку карток первинного обліку з картками реєстрації , за домовими книгами |
Згідно із графіком |
Ніна Павенська |
|
3.3 |
Проводити облік змін у призовників, військовозобов’язаних та резервістів адреси проживання |
Щомісячно до 5 числа |
Ніна Павенська |
|
3.4 |
Облік та повідомлення до сьомого відділу Хмельниуцького РТЦК та СП про призовників,військовозобов’язаних та резервістів, , які заявили про зміни в стані здоров’я |
Щомісячно до 5 числа |
Ніна Павенська |
|
3.5 |
Складання і подання до сьомого відділу Хмельницького РТЦК та СП списків громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць |
Щороку до 1 грудня |
Ніна Павенська |
|
3.6 |
Проведення роз’яснювальної роботи серед військовозобов’язаних про неухильне дотримання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» , забезпечення суворого контролю за виконанням цього Закону |
Постійно |
Ніна Павенська |
|
3.7 |
Допомога в оповіщанні сомому відділу Хмельницькому РТЦК та СП призовників. військовозобов’язаних та резервістів про їх виклик до військового комісаріату |
За наявності розпорядження військового комісаріату |
Ніна Павенська |
|
3.8 |
Облік , зберігання та ведення карток первинного обліку призовників , військовозобов’язаних та резервістів |
Постійно |
Ніна Павенська |
|
3.9 |
Виключення з військового обліку військовозобов’язаних, які досягли граничного віку |
січень
|
Ніна Павенська |
|
3.10 |
Знищення ( із складанням акту ) карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних, які досягли граничного віку |
березень |
Ніна Павенська |
|
3.11 |
Облік руху військовозобов’язаних |
Протягом року |
Ніна Павенська |
|
ІV.ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПРИПИСКИ ГРОМАДЯН ДО ПРИЗОВНОЇ ДІЛЬНИЦІ |
||||
4.1 |
Охоплення військовим обліком громадян, які не приписані до призовної дільниці, як такі , що знову виявлені |
Протягом року |
Ніна Павенська |
|
V.ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ ПРИЗОВУ ГРОМАДЯН НА СТРОКОВУ ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ,ВІЙСЬКОВИЙ ОБЛІК ПРИЗОВНИКІВ |
||||
5.1 |
Проведення звірки облікових даних списку призовників, які перебувають на військовому обліку з обліковими даними сьомого відділу Хмельницького РТЦК та СП весною та восени |
Відповідно до графіку Хмельницького РТЦК та СП |
Ніна Павенська |
|
5.2 |
Допомога в оповіщанні сьомого відділу Хмельницькому РТЦК та СП персональними повістками громадян, які підлягають черговому призиву на строкову військову службу про їх явку для проходження медичної комісії |
Після підписання наказу |
Ніна Павенська |
|
5.3 |
Ознайомлення військовозобов’язаних та призовників з правилами військового обліку |
Постійно |
Ніна Павенська |
|
5.4 |
Підготовка та подання інформації сьомому відділу Хмельницького РТЦК та СП про зміни в облікових даних призовників |
Щомісячно до 5 числа |
Ніна Павенська |
|
VІ. САМООСВІТА |
||||
6.1 |
Вивчення Законів України :
|
І-ІІ квартал |
Ніна Павенська |
|
6.2 |
Ознайомлення з Кодексом України про адміністративні правопорушення в частині , що стосується відповідальності за порушення правил ведення військового обліку |
Постійно |
Ніна Павенська |
|
6.3 |
Використання в роботі :
|
Постійно |
Ніна Павенська |
|
6.4 |
ДОДАТКОВІ ЗАХОДИ: |
|
|
|
Секретар ради Оксана ПЕНДРАК