Проект рішення ради №886 «Про розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Волочиської територіальної громади Хмельницького району Хмельницької області»
Скликання: | VIII скликання |
Сесія: | Проекти |
Тип документу: | Проект рішення ради |
Дата: | 02.10.2024 |
Автор: | Козкін Д.В. |
Номер документу: | 886 |
Назва документу: | Про розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Волочиської територіальної громади Хмельницького району Хмельницької області |
Прикріплені файли: |
ПРОЄКТ
Розробник Козкін Д.В.
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ
ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА
Волочиської міської територіальної громади
VІІІ скликання
ХLVІІІ сесія
Р І Ш Е Н Н Я
жовтня 2024 року Волочиськ № -48/2024
Про розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Волочиської територіальної громади Хмельницького району Хмельницької області
Керуючись пунктом 42 частини 1, статтею 26, статтею 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 17 Закону України «Про основи містобудування», статтями 16, 161, 20, 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку», Законом України «Про землеустрій», Постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 року № 926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», пунктом 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2021 року № 853 «Порядок та умови надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на розроблення комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад», Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 року №555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 632 «Про визначення формату електронних документів комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території», за рекомендацією постійних комісій з питань земельних відносин, архітектури, будівництва, планування територій, природокористування благоустрою і екології та регламенту, депутатської діяльності, етики, прав людини та законності .
міська рада
ВИРІШИЛА:
- Розробити Комплексний план просторового розвитку території Волочиської територіальної громади Хмельницького району Хмельницької області (далі – Комплексний план).
- Замовником розроблення Комплексного плану визначити Волочиську міську раду Хмельницького району Хмельницької області.
- Доручити Виконавчому комітету Волочиської міської ради:
- У встановленому законодавством порядку оприлюднити рішення міської ради про розроблення Комплексного плану.
- Згідно чинного законодавства визначити джерела фінансування, строки розроблення та розробника Комплексного плану.
- Забезпечити дотримання процедури підготовчого етапу розроблення Комплексного плану у відповідності до завдань та термінів, встановлених Порядком розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 року № 926.
- Встановити викладені у додатку строки проведення підготовчих процедур розроблення Комплексного плану (додаток № 1).
- Створити тимчасовий консультативно-дорадчий орган (робочу групу) з розроблення проекту завдання на розроблення Комплексного плану, сформувавши її персональний склад з дотриманням наступних вимог:
- частка членів, що представляють міську раду та виконком міської ради, не повинна перевищувати половину складу робочої групи плюс одна особа;
- забезпечити участь у робочій групі принаймні одного представника від кожного з населених пунктів, розташованих на території територіальної громади, крім старост;
- строк приймання заявок на участь у робочій групі має становити не менше 10 робочих днів з дня інформування про вимоги до персонального складу робочої групи та порядок подання кандидатур до неї;
- заяви для участі робочій групі подаються для реєстрації до загального відділу Волочиської міської ради.
- Персональний склад консультативно-дорадчого органу ( робочої групи) затверджується рішенням виконавчого комітету
- Оприлюднити прогнозовані наслідки розроблення Комплексного плану (додаток № 2).
- Забезпечити відпрацювання в ході реалізації заходів підготовчого етапу пропозиції щодо переліку та значень індикаторів розвитку території громади та їх врахування під час розроблення Комплексного плану.
- Здійснювати контроль за розробленням Комплексного плану.
- Забезпечити проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення Комплексного плану.
- Узгодити проект Комплексного плану з органами місцевого самоврядування, що представляють інтереси суміжних територіальних громад, в частині врегулювання питань щодо територій спільних інтересів.
- Забезпечити розгляд проекту Комплексного плану архітектурно-містобудівною радою при управлінні містобудування та архітектури Хмельницької обласної державної адміністрації.
- Забезпечити здійснення стратегічної екологічної оцінки Комплексного плану.
- Забезпечити подання проекту Комплексного плану експертній організації для проведення експертизи.
- Забезпечити погодження відповідних проектних рішень комплексного плану відповідно до Земельного кодексу України;
- Розроблений та погоджений у визначеному чинним законодавством порядку проект Комплексного плану подати Волочиській міській раді на затвердження.
4.Контроль за виконання даного рішення покласти на постійні комісії з питань земельних відносин, архітектури, будівництва, планування територій, природокористування благоустрою та екології (голова комісії Бович С.В.) та регламенту, депутатської діяльності, етики, прав людини та законності (голова комісії Байда А.Л.) .
Міський голова Костянтин ЧЕРНИЧЕНКО
Додаток 1
до рішення ХLVІІІ сесії міської ради
№-48/2024 від жовтня 2024 року
Строки проведення підготовчих процедур
розроблення Комплексного плану
№ з/п |
Завдання підготовчого етапу |
Строки проведення (робочі дні) |
1. |
Оприлюднення рішення про розроблення Комплексного плану. |
5 робочих днів з моменту прийняття рішення |
2. |
Інформування мешканців територіальної громади шляхом розміщення інформаційного повідомлення на веб-сайті місцевої ради та веб-сайті замовника щодо проведення громадських обговорень з формування завдання на розроблення комплексного плану, яке містить інформацію про вимоги до персонального складу робочої групи та порядку подання кандидатур до неї. |
Не регламентований |
3. |
Інформування через місцеві засоби масової інформації, на веб-сайті місцевої ради, веб-сайті замовника про початок розроблення Комплексного плану та визначення порядку і строків внесення пропозицій до нього фізичними та юридичними особами |
Початок реєстрації пропозицій фізичних та юридичних осіб до розроблення або внесення змін до комплексного плану, генерального плану населеного пункту – на наступний робочий день після дати публікації відповідного повідомлення; строк реєстрації пропозицій фізичних та юридичних осіб до розроблення або внесення змін до комплексного плану, генерального плану населеного пункту – не менш як протягом 15 робочих днів від дати публікації відповідного повідомлення; останній день реєстрації пропозицій фізичних та юридичних осіб до розроблення або внесення змін до комплексного плану – не пізніше ніж за 5 робочих днів до проведення громадських обговорень з формування завдання на розроблення комплексного плану |
4. |
Прийняття виконавчим органом заявок щодо участі у робочій групі. |
Протягом не менш як 10 робочих днів з дня публікації рішення про розроблення комплексного плану |
5. |
Затвердження виконавчим органом персонального складу робочої групи виконавчим органом. |
Не регламентований |
6. |
Отримання доступу до всіх чинних кадастрів та реєстрів. |
Протягом 10 робочих днів після надходження відповідних запитів до установ – утримувачів кадастрів та реєстрів, відповідних інформаційних систем |
7. |
Отримання відомостей щодо державних та регіональних інтересів, інтересів суміжних територіальних громад. |
Строк розгляду запиту виконавчими органами сільських, селищних, міських рад суміжних територіальних громад, районних, обласних держадміністрацій, становлять 15 робочих днів від дати отримання листа |
8. |
Формування переліку документів державного планування (концепцій, стратегій, проектів, програм, інших документів щодо сучасного стану та плану розвитку відповідних територій). |
До визначеної дати проведення стратегічної сесії |
9. |
Складення переліку раніше розроблених документацій із землеустрою, інженерно-геодезичних, інженерно-геологічних, інженерно-гідрологічних вишукувальних, проектно-вишукувальних, планувальних та інших робіт та досліджень на території проектування, затверджених до прийняття рішення про розроблення комплексного плану. |
До визначеної дати проведення стратегічної сесії |
10. |
Складення переліку намірів суб’єктів містобудівної діяльності (інформація щодо виданих містобудівних умов та обмежень, будівельних паспортів, заявок на отримання земельних ділянок, наявних інвестиційних проектів). |
До визначеної дати проведення стратегічної сесії |
11. |
Розміщення на веб-сайті місцевої ради інформації щодо отриманих пропозицій до комплексного плану від фізичних та юридичних осіб та забезпечення можливості коментування користувачами на веб-сайті місцевої ради та замовником. |
Не регламентований |
12. |
Визначення робочою групою тематичних напрямків громадського обговорення за напрямами відповідно до складу та змісту Комплексного плану. Визначення порядку та здійснення відбору учасників стратегічної сесії. |
До визначеної дати проведення стратегічної сесії |
13. |
Відбір основних заінтересованих сторін розвитку територіальної громади із забезпеченням принципу пропорційного представництва локальних територіальних громад, ключових спільнот громади, представників заінтересованих сторін, а також органів місцевого самоврядування (у разі наявного або перспективного міжмуніципального співробітництва до робочої групи можуть бути запрошені представники органів місцевого самоврядування сусідніх територіальних громад). |
До визначеної дати проведення стратегічної сесії |
14. |
Інформування мешканців територіальної громади та визначених заінтересованих сторін розвитку територіальної громади на веб-сайті місцевої ради та веб-сайті замовника про дату проведення стратегічної сесії та порядок відбору її учасників. |
За 15 робочих днів до визначеної дати проведення стратегічної сесії |
15. |
Інформування про час та місце проведення стратегічної сесії. |
За 5 робочих днів до визначеної дати проведення стратегічної сесії |
16. |
Проведення стратегічної сесії. |
Не регламентований |
17. |
Узагальнення робочою групою напрацювань стратегічної сесії та коментарів до них у вигляді протоколу. |
Не регламентований |
18. |
Публікація протоколу стратегічної сесії на веб-сайті замовника із забезпеченням можливості коментування користувачами. |
Протягом 10 робочих днів від публікації на веб-сайті протоколу стратегічної сесії |
19. |
Підготовка замовником разом з робочою групою проекту завдання на розроблення комплексного плану. |
Не регламентований |
20. |
Схвалення робочою групою проекту завдання на розроблення Комплексного плану та затвердження виконавчим комітетом міської ради, публікація завдання на веб-сайті ради та веб-сайті виконавчого комітету. |
Не регламентований |
Секретар ради Оксана ПЕНДРАК
Додаток 2
до рішення ХLVІІІ сесії міської ради
№-48/2024 від жовтня 2024 року
Прогнозовані наслідки розроблення комплексного плану
просторового розвитку території Волочиської міської територіальної громади
- Правові та управлінські наслідки.
- Взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів під час планування та забудови територій.
- Узгодження містобудівних та землевпорядних завдань розвитку території громади.
- Резервування земельних ділянок приватної власності, що підлягають вилученню для суспільних потреб відповідно до закону для розміщення об’єктів соціальної сфери та інших об’єктів державних, регіональних інтересів та інтересів територіальної громади.
- Визначення цілісного функціонального зонування на всю територію громади.
- Визначення переліку земельних ділянок для передачі у комунальну власність.
- Визначення переліку земель (територій) для безоплатної передачі у приватну власність земельних ділянок державної та комунальної власності.
- Встановлення правового режиму забудови територій, на яких передбачено провадження містобудівної діяльності.
- Визначення обмежень у використанні земель територіальної громади.
- Спрощення дозвільних процедур.
- Інформаційне забезпечення здійснення контролю у сфері містобудування та землеустрою.
- Забезпечення прозорості і відкритості управління просторовим розвитком громади, земельними та іншими природними ресурсами громади.
- Економічні наслідки.
- Підвищення інвестиційної привабливості території громади.
- Визначення найбільш ефективного використання територій та ресурсів територіальної громади.
- Оцінка історико-архітектурної та природної спадщини, визначення заходів з їх охорони, як ресурсів подальшого розвитку туристично-рекреаційної галузі на території громади.
- Збільшення надходжень в місцевий бюджет за рахунок:
- виявлення незареєстрованих земельних ділянок;
- виявлення земельних ділянок, які використовуються не за цільовим призначенням;
- визначення переліку земель (територій) для продажу земельних ділянок державної та комунальної власності або прав на них на земельних торгах;
- визначення переліку земель (територій) для продажу або передачі у користування земель них ділянок державної, комунальної власності без проведення земельних торгів;
- збільшення вартості землі та іншої нерухомості завдяки реалізації проектних рішень щодо зміни функціонального призначення територій, розвитку інженерної і транспортної інфраструктури.
- Створення умов для розвитку підприємницької діяльності.
- Соціальні наслідки
- Створення сприятливих умов життєдіяльності населення.
- Підвищення соціального забезпечення населення на основі визначення потреб в об’єктах соціальної інфраструктури та найбільш вдалих місць для їх розміщення.
- Сприяння створенню додаткових робочих місць.
- Визначення оптимальної просторової організації забезпечення житлової, громадської та виробничої забудови інженерною інфраструктурою.
- Сприяння розвитку транспортної мобільності населення.
- Визначення заходів із захисту населення у випадках виникнення надзвичайних ситуацій.
- Наслідки для довкілля та здоров’я населення.
- Формування системи озеленених територій з урахуванням ландшафтних умов території та потреб забезпечення населення.
- Визначення територій, перспективних для розвитку умов для короткочасного відпочинку населення, заліснення, встановлення природоохоронного режиму тощо.
- Встановлення природоохоронних обмежень у використанні земель, зокрема визначення перспективних для заповідання територій з метою недопущення знищення або руйнування в результаті господарської діяльності цінних природних територій, а також встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг уздовж річок, струмків і потічків та навколо водойм з метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності.
- Визначення заходів з охорони та раціонального використання земель.
- Визначення заходів із запобігання розвитку небезпечних природних процесів та захисту населення.
- Забезпечення санітарного благополуччя населення шляхом визначення санітарно-захисних зон навколо об’єктів, що здійснюють негативний вплив на довкілля.
- Визначення заходів з управління поводженням з відходами з метою усунення негативного впливу на стан земельних ресурсів, поверхневих і підземних вод, а також раціонального використання ресурсів.
- Забезпечення водовідведення та очищення стічних вод у всіх населених пунктах та розміщених за їх межами об’єктів з метою усунення негативного впливу на стан поверхневих і підземних вод.
Секретар ради Оксана ПЕНДРАК