ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА
офіційне інтернет-представництво
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Рішення міської ради №7-47/2024 «Про затвердження Положення про відділ цифрової трансформації Волочиської міської ради»

Кількість переглядів: 11
Скликання: VIII скликання
Сесія: 47 сесія (від 11 вересня 2024 року)
Тип документу: Рішення міської ради
Дата: 19.09.2024
Автор: Пендрак О.М.
Номер документу: 7-47/2024
Назва документу: Про затвердження Положення про відділ цифрової трансформації Волочиської міської ради
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.09 МБ)

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ

ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА

Волочиської міської територіальної громади

VІІІ скликання

ХLVІІ сесія

Р І Ш Е Н Н Я

11 вересня 2024 року                    Волочиськ                          № 7-47/2024

Про затвердження Положення про відділ цифрової трансформації Волочиської міської ради

 

На виконання  рішення міської ради від 21 грудня  2023 року № 8-36/2023 «Про затвердження структури та загальної чисельності працівників апарату Волочиської міської ради, інших виконавчих органів ради та кошторису видатків на  2024 рік», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про Національну програму інформатизації», з метою забезпечення реалізації державної політики у сфері цифровізації, цифрового розвитку, цифрових інновацій та технологій, розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян, розвитку інформаційного суспільства, за рекомендацією постійної комісії з  питань регламенту, депутатської діяльності,  етики, прав людини та законності,

 

міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Положення про відділ цифрової трансформації Волочиської міської ради (додається).
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради Цимбалюк В.О. та постійну комісію з питань з  питань регламенту, депутатської діяльності,  етики, прав людини та законності ( голова комісії Байда А.Л.).

 

 

 

Міський голова                                            Костянтин ЧЕРНИЧЕНКО        

 

 

                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення ХLVІІ сесії міської ради

від 11 вересня 2024 року № 7 -47/2024

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ цифрової трансформації Волочиської міської ради

 

1. Загальні положення.

1.1. Відділ цифрової трансформації Волочиської міської ради (далі – відділ ) є виконавчим органом міської ради.

1.2. Відділ у своїй діяльності підзвітний, підконтрольний та підпорядкований міському голові та виконавчому комітету, згідно до розподілу обов’язків підпорядкований керуючому справами виконавчого комітету.

1.3. У своїй діяльності відділ керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Волочиської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням, регламентом міської ради та виконавчого комітету, іншими нормативними актами.  

1.4. Відділ складається з посадових осіб органу місцевого самоврядування.

1.5.  Відділ не є юридичною особою, Положення про відділ затверджується міською радою.

ІІ. Основні завдання Відділу

2.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері цифровізації, цифрового розвитку, цифрової трансформації, електронного урядування, електронної демократії, інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових навичок та цифрових прав громадян, відкритих даних, формування та використання електронних ресурсів громади у Волочиській  міській територіальній громаді

2.2. Здійснення методичного забезпечення діяльності міської ради та її виконавчих органів у сфері цифровізації, цифрового розвитку, цифрової трансформації, електронного урядування, електронної демократії, інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових навичок та цифрових прав громадян, відкритих даних, формування та використання електронних ресурсів громади.

 2.3. Розробка пропозиції щодо визначення основних напрямів розвитку системи надання електронних послуг та електронних сервісів, заходів щодо цифрової трансформації діяльності виконавчих органів міської ради, підприємств,установ, організацій комунальної власності в межах компетенції.

2.4. Технічне забезпечення функціонування офіційного веб-сайту громади та розміщення інформаційних матеріалів, наданих виконавчими органами міської ради, у відповідних розділах.

2.5 Здійснює захист  державних та місцевих інформаційних ресурсів в інформаційно-телекомунікаційних системах, криптографічний та технічний захист інформації

ІІІ. Функції Відділу

3.1. Відділ в межах своєї компетенції виконує такі основні функції:

3.1.1. Організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та розпорядчих документів міської ради у межах своїх повноважень.

3.1.2. Розробка програм цифровізації та цифрового розвитку громади, внесення пропозицій до проєкту бюджету громади в частині політики цифровізації Волочиської міської територіальної громади.

3.1.3 Розгляд документів та звернень, які стосуються питань цифровізації, що надійшли до виконавчих органів міської ради, підготовка до них довідкових та інших матеріалів.

3.1.4.Вжиття заходів щодо розвитку, оптимізації сфери відкритих даних, розпорядником яких є міська рада та її виконавчі органи.

3.1.5. Забезпечення розвитку й удосконалення єдиного інформаційного простору громади.

3.1.6. Здійснення заходів щодо розвитку цифровізації, цифрової трансформації, електронного урядування, електронної демократії, інформаційно-комунікаційних технологій.

 3.1.7. Визначення потреби у створення електронних інформаційних ресурсів та баз даних для створення єдиного інформаційного простору громади.

3.1.8. Підготовка проєктів розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету, рішень міської ради у межах повноважень та участь в опрацюванні проєктів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу.

3.1.9. Здійснення інших функцій, передбачених законодавством України.

3.1.10. Інші повноваження згідно чинного законодавства.

 

IV. Права

4. Відділ має право:

4.1. Вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи міської ради в межах компетенції.

4.2. Готувати проекти рішень, що відносяться до його компетенції, та виносити їх на розгляд міської ради та виконавчого комітету.

4.3. Вимагати від усіх виконавчих органів міської ради своєчасної передачі у Відділ документів, передбачених Регламентом виконавчого комітету та виконавчих органів Волочиської міської ради.

4.4. Одержувати у встановленому порядку від виконавчих органів міської ради, державних органів та територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади інформацій, документів, інших матеріалів, необхідних для виконання покладених на відділ завдань.

4.5. Залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою) для розгляду питань, що належать до його компетенції.

4.6. Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.

4.7. Інформувати про дотримання працівниками виконавчих органів міської ради вимог законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування, положень Регламенту виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради з питань, що належать до компетенції Відділу.

4.8. Брати участь у засіданнях міської ради, виконавчого комітету міської ради, інших дорадчих і колегіальних органів, нарадах.

 4.9. Надавати відповіді фізичним та юридичним особам відповідно до вимог чинного законодавства.

4.10. Користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системи зв’язку і комунікацій та іншими технічними засобами.

 

V. Керівництво та організація діяльності Відділу

5.1. Відділ очолює начальник, який призначається і звільняється з посади міським головою відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

5.2. Начальник Відділу:

  • керує діяльністю та організовує роботу Відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань;
  • розподіляє обов’язки між працівниками Відділу, забезпечує підвищення їх ділової кваліфікації і професійного зростання;
  • вносить на розгляд виконавчого комітету пропозиції з питань, що належать до компетенції Відділу;
  • розробляє та подає на затвердження керуючому справами посадові інструкції працівників Відділу;
  • з метою забезпечення ефективної реалізації завдань і повноважень Відділу у разі потреби може здійснювати частковий перерозподіл обов’язків працівників Відділу;
  • надає пропозиції керівництву щодо заохочення працівників Відділу;
  • аналізує результати роботи Відділу, вживає заходів щодо підвищення її ефективності;
  • представляє відділ в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, установах та організаціях, забезпечує взаємодію Відділу з ними у вирішенні питань, що належать до компетенції Відділу;
  •  виконує оперативні доручення міського голови, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконавчого комітету міської ради, секретаря ради з питань, що відносяться до компетенції відділу;
  •  звітує про роботу відділу перед міською радою та виконавчим комітетом міської ради;
  •  скликає наради в межах компетенції відділу;
  • звітує про дотримання виконавської дисципліни перед виконавчим комітетом міської ради.
  • забезпечує виконання працівниками Відділу розпоряджень міського голови, рішень міської ради та виконавчого комітету, доручень заступників міського голови, керуючого справами.

5.3. У випадку відсутності начальника відділу, його обов’язки виконує посадова особа відділу відповідно до розпорядження міського голови

5.4. Прийняття на роботу працівників у Відділ здійснюється відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

5.5. На працівників Відділу поширюються основні обов’язки та основні права, передбачені Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні», іншими нормативними актами, що стосуються посадових осіб та службовців місцевого самоврядування. Покладення на Відділ обов’язків, що не передбачені цим Положенням і таких, що не стосується питань організаційно-інформаційної роботи, не допускається.

5.6. У Відділі ведеться діловодство згідно з затвердженою номенклатурою справ.

5.7. Відділ звітує про свою роботу перед  міським головою, керуючою справами (секретарем виконкому).

5.8. Ліквідація та реорганізація Відділу здійснюється міською радою у встановленому законом порядку.

VІ. Відповідальність

6.1. Відповідальність посадових осіб відділу передбачена чинним законодавством України, цим Положенням та їх посадовими інструкціями, що розроблюються, погоджуються та затверджуються у порядку, що встановлений цим Положенням.

 6.2. Посадові особи відділу, відповідно до чинного законодавства України, можуть бути притягнуті до дисциплінарної, адміністративної, кримінальної або цивільно-правової відповідальності.

6.3. Відповідальність посадових осіб відділу настає у разі невиконання або неналежного виконання ними обов’язків та функцій, що визначені законодавством України, іншими підзаконними нормативно-правовими актами, їх посадовими інструкціями та цим Положенням.

6.4. Притягнення посадових осіб відділу до відповідальності здійснюється виключно у порядку, передбаченому чинним законодавством України Начальник та працівники відділу, що вчинили правопорушення, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.

VІІ. Заключні положення

7.1. Статус посадових осіб відділу визначається Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування».

7.2. Положення про відділ цифрової трансформації і гранична чисельність затверджується Волочиською міською радою.

7.3. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його затвердження.

7.4. Припинення діяльності відділу (ліквідація, реорганізація) здійснюється за рішенням міської ради відповідно до вимог чинного законодавства.

Секретар ради                                                                    Оксана ПЕНДРАК


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт