Рішення міської ради №7-33/2023 «Про внесення змін до рішення сесії № 4-24/2022 від 21 грудня 2022р. «Про затвердження структури та загальної чисельності працівників апарату Волочиської міської ради, інших виконавчих органів ради та кошторису видатків на 2023 рік»»
Скликання: | VIII скликання |
Сесія: | 33 сесія (від 06.10.2023) |
Тип документу: | Рішення міської ради |
Дата: | 13.10.2023 |
Номер документу: | 7-33/2023 |
Назва документу: | Про внесення змін до рішення сесії № 4-24/2022 від 21 грудня 2022р. «Про затвердження структури та загальної чисельності працівників апарату Волочиської міської ради, інших виконавчих органів ради та кошторису видатків на 2023 рік» |
Прикріплені файли: |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ
ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА
Волочиської міської територіальної громади
VІІІ скликання
ХХХІІІ сесія
Р І Ш Е Н Н Я
06 жовтня 2023 року Волочиськ № 7-33/2023
Про внесення змін до рішення сесії № 4-24/2022 від 21 грудня 2022р. «Про затвердження структури та загальної чисельності працівників апарату Волочиської міської ради, інших виконавчих органів ради та кошторису видатків на 2023 рік»
Керуючись пунктом 5 частини першої статті 26, частини першої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (зі змінами), наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2002 р. № 57 «Про затвердження документів, що застосовуються у процесі виконання бюджету», розглянувши службові записки начальника організаційного відділу Петлюка О.О. №846 від 07.08.2023 року, начальника відділу приватизації житлово-комунального господарства та комунальної власності Рома М.М. №981 від 06.09.2023р. головного спеціаліста з кадрових питань загального відділу Намистюк А.В № 1028 від 18.09.2023, щодо необхідності внесення змін до рішення сесії № 4-24/2024 від 21 грудня 2022р. «Про затвердження структури та загальної чисельності працівників апарату Волочиської міської ради, інших виконавчих органів ради та кошторису видатків на 2023 рік», за рекомендацією постійної комісії з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та співробітництва,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Внести зміни в рішення міської ради № 4-24/2022 від 21 грудня 2022р. «Про затвердження структури та загальної чисельності працівників апарату Волочиської міської ради, інших виконавчих органів ради та кошторису видатків на 2023 рік» та затвердити структуру Волочиської міської ради, інших виконавчих органів ради, а саме додаток 1, додаток 3 рішення сесії № 4-24/2022 від 21 грудня 2022 р. викласти новій редакції (додається).
2. Пункт 2 рішення міської ради № 4-24/2022 від 21 грудня 2022р. викласти в такій редакції: «Затвердити загальну чисельність працівників апарату Волочиської міської ради та її виконавчих органів у кількості 145,5 штатних одиниць згідно додатку1 та додатку 3».
3. Вважати таким, що втратило чинність рішення ХХІХ сесії міської ради № 7 -29/2023 від 18 липня 2023 року «Про внесення змін до рішення сесії № 4-24/2022 від 21 грудня 2022р. «Про затвердження структури та загальної чисельності працівників апарату Волочиської міської ради, інших виконавчих органів ради та кошторису видатків на 2023 рік»
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти постійної комісії з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та співробітництва (голова комісії Петровська Т.А.) .
Міський голова Костянтин ЧЕРНИЧЕНКО
Додаток 1
до рішення міської ради
№ 7-33/2023 від 06.10.2023р.
Структура апарату та виконавчих органів
Волочиської міської ради
Найменування посади, структурного підрозділу |
Кількість штатних одиниць |
Міський голова |
1 |
Секретар ради |
1 |
Заступники |
2 |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету |
1 |
Староста |
24 |
Апарат ради |
1 |
Головний спеціаліст апарату ради |
1 |
|
|
Виконавчі органи та структурні підрозділи |
|
Відділ праці, зайнятості населення та внутрішнього аудиту |
2 |
Начальник, інспектор праці з повноваженнями внутрішнього аудитора |
1 |
Головний спеціаліст, інспектор праці |
1 |
|
|
Відділ обліку і звітності |
4 |
Начальник |
1 |
Головний спеціаліст |
2 |
Провідний спеціаліст |
1 |
|
|
Відділ економічного та агропромислового розвитку, інвестицій, регуляторної діяльності |
3 |
Начальник |
1 |
Головний спеціаліст |
1 |
Провідний спеціаліст |
1 |
|
|
Відділ містобудування та архітектури |
3 |
Начальник |
1 |
Головний спеціаліст |
1 |
Головний спеціаліст –інспектор з благоустрою |
1 |
|
|
Відділ земельних відносин та екології |
4 |
Начальник |
1 |
Головний спеціаліст |
2 |
Провідний спеціаліст |
1 |
|
|
Відділ приватизації, житлово-комунального господарства та комунальної власності |
4 |
Начальник |
1 |
Головний спеціаліст |
2 |
Провідний спеціаліст |
1 |
Загальний відділ |
30,5 |
Начальник |
1 |
Головний спеціаліст |
2 |
Головний спеціаліст з кадрових питань |
1 |
Діловод |
25,5 |
Секретар керівника |
1 |
|
|
Організаційно-інформаційний відділ |
3 |
Начальник |
1 |
Головний спеціаліст |
2 |
|
|
Відділ цифрової трансформації |
2 |
Начальник |
1 |
Головний спеціаліст |
1 |
Юридичний відділ |
4 |
Начальник |
1 |
Головний спеціаліст |
3 |
|
|
Сектор з питань цивільного захисту та охорони праці |
2 |
Завідувач сектором |
1 |
Головний спеціаліст з питань цивільного захисту населення |
1 |
Сектор господарського забезпечення |
20 |
Завідувач господарством |
3 |
Водій автотранспортних засобів |
1 |
Прибиральник службових приміщень |
12 |
Сторож |
4 |
Самостійні виконавчі органи (юридичні особи) |
|
Відділ із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Волочиської міської ради |
14 |
Начальник відділу , державний реєстратор |
1 |
Державний реєстратор |
3 |
Адміністратор |
10 |
|
|
Відділ освіти, молоді та спорту |
4 |
Начальник |
1 |
Головний спеціаліст |
2 |
Головний спеціаліст з кадрових питань |
1 |
|
|
Відділ культури і туризму |
3 |
Начальник |
1 |
Головний спеціаліст |
2 |
|
|
Відділ соціального захисту населення |
5 |
Начальник |
1 |
Головний спеціаліст з бухгалтерського обліку та звітності |
1 |
Головний спеціаліст |
3 |
|
|
Фінансовий відділ |
4 |
Начальник |
1 |
Головний спеціаліст з бухгалтерського обліку та звітності |
1 |
Головний спеціаліст |
2 |
|
|
Служба у справах дітей |
4 |
Начальник відділу |
1 |
Головний спеціаліст |
2 |
Провідний спеціаліст |
1 |
Усього: |
145,5 |
Секретар ради Оксана ПЕНДРАК