Електронний кабінет – зручний формат спілкування з податковою!
Подання заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет – це швидко та просто!
✅ Як подати заяву?
1️⃣ Увійдіть до приватної частини Електронного кабінету: cabinet.tax.gov.ua
2️⃣ Оберіть режим "Введення звітності" та натисніть "Створити"
3️⃣ Виберіть рік, місяць та тип звітності (F(J) 13 Запити), знайдіть форму заяви (F/J 1391602)
4️⃣ Переконайтеся, що всі дані заповнені правильно, вкажіть електронну адресу
5️⃣ Натисніть "Перевірити", "Зберегти", "Підписати" та "Відправити"
📩 Після відправки ви отримаєте дві квитанції:
📌 Квитанція №1 – підтверджує отримання документа
📌 Квитанція №2 – засвідчує прийняття або реєстрацію документа
Переглянути квитанції можна у розділі "Вхідні документи".
ℹ️ З питань користування Електронним кабінетом звертайтеся:
📞 0-800-501-007 (напрямок «0»)
📞 0382-70-18-39
📢 Використовуйте електронний формат та економте свій час!