Поновлення документів осіб, які знаходяться на квартирному обліку у списках черговості на одержання житла
Нагадуємо усім громадянам, які перебувають на квартирному обліку у списках черговості для одержання житла, про необхідність у строк до 31 грудня здійснити поновлення документів, оскільки на підставі вимог п. 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Україні», Волочиська міська рада щорічно у період з 1 жовтня по 31 грудня проводить перевірку інформації про таких громадян та їх перереєстрацію.
Дані, отримані в процесі перереєстрації, стануть основою для установлення належної черговості на одержання житлової площі та будуть сприяти прозорому обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами документів, а саме:
1) копія паспорта громадянина України;
2) копія ідентифікаційного номера;
3) витяг з реєстру територіальної громади;
4) довідки про перебування заявника та членів його сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи;
5) документи про наявність пільг (за наявності);
6) акт обстеження житлових умов;
7) копія свідоцтва про шлюб;
8) копія свідоцтв та ідентифікаційних номерів про народження неповнолітніх дітей;
9) відомості з державного реєстру прав на нерухоме майно;
10) копія договору найму житла (за наявності).
Прийом документів проводиться в робочий час у приміщенні Волочиської міської ради за адресою: площа Центральна, буд. 1, м. Волочиськ.
Громадяни, які не поновлять документи у встановлений термін, вважатимуться такими, що не мають законних підстав перебування на квартирному обліку для одержання житла та будуть зняті з нього!