ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА
офіційне інтернет-представництво
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 26.11.2024 15:08
Кількість переглядів: 30

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРАРНА КОМПАНІЯ 2004" 33007579

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 31222, Хмельницька обл., Волочиський р-н, село Попівці, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 34, А

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Планованою діяльністю передбачено нове будівництво свиноферми в с. Клинини по вул.Шкільна 3б Хмельницького району (колишній Волочиський район) Хмельницької області («Нове будівництво свиноферми в с.Клинини Хмельницького району Хмельницької області»). Потужність одночасного утримання складатиме: свиноматки – 467 голів; ремонтні свиноматки – 30 голів; кнури – 5 голів; підсисні поросята (до 45 дня) – 648 голів; поросята на дорощуванні (46-121 доба) –1714 голови; свині на відгодівлі – 732 голови. Тобто, загальна кількість одночасного утримання свиней понад 30 кг складає 2948 голів. Річна потужність виходу свиней складатиме 7017 голів (по дорощуванню та відгодівлі). Для утилізації побічних продуктів тваринного походження (таких як трупи тварин) передбачено встановлення утилізатора термічного «УТ-300», виробництва ТОВ
«НТЦ ФЛЕШ-Р» (Україна). Телефон: +38 (067) 380-08-20.

Технічна альтернатива 1.
В якості палива для утилізатора термічного «УТ-300» технічною альтернативою 1
передбачається використовувати дизельне пальне.

Технічна альтернатива 2.
В якості технічної альтернативи 2 розглянуто використання природного газу в якості палива
для утилізатора термічного «УТ-300».

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Хмельницька обл. Хмельницький р-н Клинини вул. Шкільна 3б

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Волочиська міська об’єднана територіальна громада

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Хмельницька обл. Хмельницький р-н Клинини вул. Шкільна 3б.
Хмельницька область, Хмельницький район, с. Клинини, вул. Шкільна 3б (ділянка №1 площею
6,1229 га (кадастровий №6820989400:02:022:0004) та ділянка №2 площею 3,8771 га (кадастровий
№6820989400:02:022:0005).

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Хмельницька обл. Хмельницький р-н Клинини -.
Не розглядається, оскільки земельні ділянки використовуються підприємство на правах
оренди відповідно до Договору оренди землі №785 від 20.08.2021.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Планована діяльність має позитивний соціально-економічний вплив, що полягає у створенні
додаткових робочих місць, поповненні державного та місцевих бюджетів за рахунок податків та
зборів.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Планованою діяльністю передбачено нове будівництво свиноферми з наступною потужністю
одночасного утримання: свиноматки – 467 голів; ремонтні свиноматки – 30 голів; кнури – 5 голів;
підсисні поросята (до 45 діб) – 648 голів; поросята на дорощуванні (46-121 доба) – 1714 голови;
свині на відгодівлі – 732 голови. Для даних потреб на території передбачено розмістити: чотири
корпуси утримання свиней (№№1-4) з гнойовими залізобетонними ваннами; адміністративно-
побутові приміщення; бункери для зберігання комбікорму (корпус №1: два бункери - 2,8 тонни і
15 тонн та два бункери по 12,3 тонни; корпус №2: два бункери по 2,8 тонни та один бункер 18
тонн; корпус №3: чотири бункери по 8,1 тонни і один бункер 4,4 тонни; корпус №4: два бункери
по 18 тонн); проміжний резервуар гнойових мас об’ємом 500 м3; дві лагуни закритого типу;
утилізатор термічний «УТ-300» з максимальним завантаженням 150 кг. Також на території
розміщена котельна з площадкою для зберігання тюків соломи. В’їзд на територію передбачено
через дезінфекційний бар’єр. Система утримання тварин передбачена секційна, без
використання підстилкового матеріалу. Поголів’я буде утримуватися згідно віку та стадії
розвитку на бетонних або пластикових решітчастих підлогах. Технологічний процес утримання
свиней включатиме наступні операції: утримання супоросних свиноматок; утримання кнурів та
ремонтного поголів’я; запліднення; опорос; дорощування поросят до 25 кг; підготовка
свинарників до заселення (миття технологічного обладнання та його ремонт за потреби,
дезінфекція приміщень); посадка поросят вагою 25 кг на відгодівлю; утримання свиней
(годування, напування, видалення гною); передача на реалізацію живою вагою при досягненні
ваги 110 кг; профілактична перерва та санітарно-ветеринарні заходи. Процес годування і
напування автоматизований. Годування тварин передбачено сухими збалансованими
комбікормами, які закуповуватимуться в готовому вигляді та подаватимуться з бункерів корму,
через спеціальні автоматизовані годівниці, що забезпечуватиме чіткий розподіл і дозування
корму, відповідно до норм споживання. Система видалення гною самопливна. В лагунах гнійні
стоки перебуватимуть на карантинуванні строком не менше 6 місяців, що в подальшому наддасть
змогу використання його в якості добрива для внесення на поля. Можливе також вивезення мас
на біогазовий завод. Дезінфекцію приміщень передбачено проводити за допомогою електричних
апаратів «Karcher». При в’їзді/виїзді передбачено розмістити дезбар’єри. Планований до
встановлення утилізатор термічний «УТ-300» працює за принципом високотемпературного
спалювання при температурах 900-1200°С. Інженерне забезпечення: електропостачання – від
існуючих мереж та дизель-генератора марки «EMSA»; теплопостачання – за допомогою одного
теплогенератора «RAU-2-600M»; водопостачання - від двох свердловин: існуючої - дебітом 6 м3/
год та проектованої; відведення господарсько-побутових стоків передбачено до бетонованого
вигрібу з подальшим вивезенням; відведення дощових і талих вод передбачається до резервуару.
Загальна площа земельних ділянок складає 10 га. Планована діяльність, відповідно до Закону
України «Про оцінку впливу на довкілля», належить до другої категорії видів планованої
діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на
довкілля ст. 3, ч. 3: п. 1 «глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, буріння з метою
зберігання радіоактивних відходів, буріння з метою водопостачання (крім буріння з метою
вивчення стійкості ґрунтів)»; п. 2 (абз. 4) «сільське господарство, лісівництво та водне
господарство: потужності для вирощування: ….. свиней (1 тисяча місць і більше, для свиноматок -
500 місць і більше); ..»; п.2 (абз. 5) «сільське господарство, лісівництво та водне господарство:
установки для промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва».

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Природоохоронне законодавство України встановлює екологічні та інші обмеження
планованої діяльності, зокрема: дотримання допустимих рівнів забруднення атмосферного
повітря («Державні медико-санітарні нормативи допустимого вмісту хімічних і біологічних
речовин в атмосферному повітрі населених місць» (затверджений наказом МОЗУ від 10.05.2024
№813, зареєстрованим у Мін’юсті 24.05.2024 за №763/42108); дотримання нормативів гранично
допустимих викидів відповідно до наказу Міністерства охорони навколишнього природного
середовища України №309 від 27.06.2006 «Про затвердження нормативів граничнодопустимих
викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел»; забезпечення повного збирання,
належного зберігання та недопущення знищення і псування відходів, передача відходів
суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відповідно до укладеного договору
(Закон України «Про управління відходами»); дотримання допустимих рівнів шуму згідно з
вимогами ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» та ДСН 3.3.6.037-99
«Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку»; дотримання
нормативної санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила
планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 №173,
зареєстрованого у Мін’юсті 24.07.1996 за №379/1404).

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно до планованої діяльності за альтернативою 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні
правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р.
№173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404). Дотримання протипожежних
розривів між будівлями та спорудами.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Впровадження ефективних технологічних, санітарно-технічних та організаційних рішень.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативною 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Передбачається забезпечення виконання санітарно-гігієнічних норм та правил, охоронних,
відновлювальних та захисних заходів.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Повітряне середовище: при будівництві – викиди забруднюючих речовин від роботи двигунів
будівельного транспорту та під час проведення будівельних робіт; при експлуатації – викиди від
процесу утримання тварин, систем гноєвидалення, лагун, роботи теплогенераторів, утилізатора
термічного (спалювання дизельного пального), дизель-генератора, роботи двигунів
автотранспорту та ін. Водне середовище: при будівництві – в межах нормативних значень; при
експлуатації – в межах нормативних значень. Вплив на рослинний і тваринний світ: при
будівництві – свиноферма передбачена на території, на якій раніше розміщувалась тваринницька
ферма; планується благоустрій та озеленення території; при експлуатації – не передбачається.
Вплив на клімат і мікроклімат: відсутній. Планована діяльність не впливає на інтенсивність
падаючої сонячної радіації, на температуру, швидкість вітру, вологість, атмосферні інверсії,
тривалість туманів та інші кліматичні характеристики. Вплив на техногенне середовище: при
будівництві – не прогнозується; при експлуатації – не прогнозується, планована діяльність не
спричиняє порушення навколишнього техногенного середовища за умов комплексного
дотримання правил експлуатації транспортних засобів, складських приміщень, іншого
обладнання. Ґрунти: при будівництві – вплив при проведенні будівельно-монтажних робіт; при
експлуатації – вплив об’єкту на ґрунти в режимі експлуатації відсутній, оскільки передбачене
тверде покриття місць потенційно можливого забруднення. Відкритий вигул тварин не
передбачено. Лагуни матимуть геомембранну основу. На території комплексу передбачене
обладнання спеціально відведених місць для тимчасового зберігання відходів. Акустичний вплив:
при будівництві – шумове забруднення наявне під час проведення будівельних робіт; при
експлуатації – шумове забруднення буде зумовлене рухом автотранспорту, роботою
вентиляційних систем, тощо. Соціальне середовище: при будівництві – в межах нормативних
значень; при експлуатації – в межах нормативних значень.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативою 1, за виключенням впливу
на повітряне середовище при експлуатації від надходження викидів в атмосферне повітря
внаслідок спалювання природного газу під час роботи утилізатора термічного.

щодо територіальної альтернативи 1.

Передбачені санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження
відповідно до чинного законодавства України.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів,
які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити
відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

2 Сільське господарство, лісівництво та водне господарство Сільське господарство,
лісівництво та водне господарство: сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння,
рекультивація та меліорація земель (управління водними ресурсами для ведення сільського
господарства, у тому числі із зрошуванням і меліорацією) на територіях площею 20 гектарів і
більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на
площі 5 гектарів і більше, будівництво меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної
інфраструктури меліоративних систем; насадження лісу (крім лісовідновлювальних робіт) на
площі понад 20 гектарів або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх
охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше; зміна цільового призначення земель
сільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду
діяльності, зазначеного у частинах другій та третій цієї статті) та зміна цільового призначення
особливо цінних земель; потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше); свиней (1
тисяча місць і більше, для свиноматок - 500 місць і більше); великої та дрібної рогатої худоби (1
тисяча місць і більше); кролів та інших хутрових тварин (2 тисячі голів і більше); установки для
промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва; інтенсивна
аквакультура з продуктивністю 10 тонн на рік і більше або на територіях та об’єктах природно-
заповідного фонду чи в їх охоронних зонах; намив територій на землях водного фонду;"

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому
числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав,
довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених
держав).

Підстав немає

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля, передбачено відповідно до ст.6 Закону України «Про оцінку
впливу на довкілля» №2059-VIII від 29.05.2017р.

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,
отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на
довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання).

Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Дозвіл на виконання будівельних робіт. Інші документи дозвільного характеру, передбачені
законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у
діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або
подовження строків її провадження (згідно пункту 9 статті 10 ЗУ «Про оцінку впливу на
довкілля»).

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається органами державного архітектурно-будівельного контролю (ст. 37 Закону
України «Про регулювання містобудівної діяльності»)

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та
рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля,
необхідно надсилати до

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , 03035, м. Київ, вул.
Митрополита Василя Липківського, буд. 35, OVD@mepr.gov.ua, (044) 206-31-40, (044) 206-31-50,
начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки, контролю та
екологічних фінансів – Грицак Олена Анатоліївна.

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт