Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРАРНА КОМПАНІЯ 2004" 33007579
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
-
Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 31222, Хмельницька обл., Волочиський р-н, село Попівці, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 34, А
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
-
Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планованою діяльністю передбачено «Нове будівництво олійно-екстракційного заводу продуктивністю 500 т/добу за насінням соняшника по вул. Котляревського, 8 в м. Волочиськ Хмельницької області». Передбачається будівництво комплексу будівель і споруд для транспортування сировини та продуктів переробки, зберігання насіння олійних культур; підготовчий та олійно-пресовий цех; цех екстракції. Продуктивність обладнання складає: по переробці насіння – 500 т/добу (за насінням соняшника); по виходу готової продукції – 235 т/добу рослинної олії та 274 т/добу гранульованого шроту. У складі олійно-екстракційного заводу передбачено: підготовчий та олійно-пресовий цех; цех екстракції з ділянкою гідратації олії; транспортна галерея; три резервуари для зберігання розчинника (гексан) по 50 м3 (2 – робочі, 1 – аварійний); норійна вежа; п’ять металевих силосів для зберігання шроту об’ємом 1371 м3 кожен; пункти відвантаження шроту на автомобільний та залізничний транспорт; три резервуари для зберігання олії об’ємом 1820 м3 кожен; пункти відвантаження олії до автомобільного та залізничного транспорту; насосна; комплектна трансформаторна підстанція; два пожежні резервуари води об’ємом 189 м3; пожежна насосна; очисні споруди. Контактний номер телефону: 0673800820.
Технічна альтернатива 1.
У якості технічної альтернативи 1 розглянуто облаштування трьох резервуарів для зберігання гексану об’ємом по 50 м3 підземного встановлення.
Технічна альтернатива 2.
У якості технічної альтернативи 2 розглянуто облаштування трьох резервуарів для зберігання гексану об’ємом по 50 м3 наземного встановлення.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Хмельницька обл. Хмельницький р-н Волочиськ вул. Котляревського, 8.
Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Волочиська міська територіальна громада.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Хмельницька обл. Хмельницький р-н Волочиськ вул. Котляревського, 8.
Хмельницька обл., Хмельницький р-н, м. Волочиськ, вул. Котляревського, 8. Плановану діяльність передбачено здійснювати на земельній ділянці площею 2,1279 га з кадастровим номером 6820910100:01:003:0907 та цільовим призначення: 11.02 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, яка використовується підприємством на підставі права власності. На земельну ділянку отримано Містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва за №А3176953436541290221 від 25.08.2023 (реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:6953-4385-4129-0223), затверджені Наказом за №242 від 30.08.2023 Відділу містобудування, архітектури та будівництва Волочиської міської ради.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Хмельницька обл. Хмельницький р-н Волочиськ вул. Котляревського, 8.
Територіальна альтернатива провадження планованої діяльності не розглядається, оскільки плановану діяльність передбачено здійснювати на земельній ділянці площею 2,1279 га з кадастровим номером 6820910100:01:003:0907 та цільовим призначення: 11.02 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, яка використовується підприємством на підставі права власності.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Соціально-економічний вплив планованої діяльності носить позитивний характер. Планована діяльність сприятиме задоволенню попиту в продукції підприємства, створенню нових робочих місць, поповненню державного та місцевих бюджетів за рахунок податків та зборів.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Планованою діяльністю передбачено «Нове будівництво олійно-екстракційного заводу продуктивністю 500 т/добу за насінням соняшника по вул. Котляревського, 8 в м. Волочиськ Хмельницької області» у складі: комплексу будівель і споруд для транспортування сировини та продуктів переробки, зберігання насіння, підготовчого та олійнопресового цеху, цеху екстракції. Основні технічні дані виробництва: продуктивність обладнання по переробці насіння – 500 т/добу (за насінням соняшнику); продуктивність обладнання по виходу готової продукції – 235 т/добу (за рослинною олією) та 274 т/добу (гранульованого шроту). У складі олійно-екстракційного заводу передбачено: приймання насіння олійних культур з автомобільного транспорту; зберігання насіння у ємкісному складі з металевими силосами; подача сировини на виробництво за допомогою норій; підготовка сировини до виробництва в робочій башті, яка полягає в сортуванні, очищенні насіння від сторонніх домішок, митті та сушінні; пресування насіння в олійно- пресовому цеху з отриманням макухи та подачею її на екстракцію; вилучення олії з макухи за допомогою розчинника (гексан) у цеху екстракції; очищення та охолодження отриманого продукту; зберігання олії в трьох сталевих вертикальних резервуарах об’ємом по 1820 м3; пункт відвантаження олії до автотранспорту; пункт відвантаження олії до залізничного транспорту; транспортна галерея; три резервуари для зберігання розчинника (гексан), об’ємом 50 м3 кожен, підземного (технічна альтернатива 1) або наземного (технічна альтернатива 2) встановлення; передбачено 2 робочі резервуари для зберігання гексану та 1 аварійний; п’ять металевих силосів для зберігання шроту об’ємом 1371 м3 кожен з подальшим відвантаженням шроту на автомобільний та залізничний транспорт; два пожежні резервуари води об’ємом 189 м3; пожежна насосна; очисні споруди. Режим роботи заводу – в дві зміни, 330 днів/рік. Інженерне забезпечення: електропостачання – від існуючих мереж з встановленням комплектної трансформаторної підстанції; водопостачання – від існуючої артсвердловини дебітом 3 м3/год, відповідно до Дозволу на спеціальне водокористування за №94/ХМ/49д-24 від 11.06.2024, терміном дії до 11.06.2029, виданого Державним агентством водних ресурсів України; водовідведення господарсько-побутових вод – до септиків з подальшим вивезенням асенізаційним транспортом відповідно до укладених договорів; виробничих стічних вод – на власні очисні споруди фізико-хімічного очищення з відведенням у резервуар очищеної води з подальшою передачею ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ІНВЕСТИЦІЇ», відповідно до договору за №ХМ-02905 від 11.10.2022; дощових стічних вод – до випаровувального басейну об’ємом 200 м3 з попереднім очищенням на сепараторі нафтопродуктів. Площа земельної ділянки складає 2,1279 га. Планована діяльність, відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», відноситься до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до статті 3, частини 3: п.8, абзац 2 «виробництво продуктів харчування шляхом обробки та переробки: сировини рослинного походження продуктивністю виходу готової продукції понад 300 тонн на добу» та відповідно до ст. 3, ч. 3 п. 4 абзац 2 «поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше».
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Природоохоронне законодавство України встановлює екологічні та інші обмеження планованої діяльності, зокрема: дотримання допустимих рівнів забруднення атмосферного повітря («Державні медико-санітарні нормативи допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» (затверджений наказом МОЗУ від 10.05.2024
№813, зареєстрованим у Мін’юсті 24.05.2024 за №763/42108); дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України №309 від 27.06.2006 «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел»; забезпечення повного збирання,
належного зберігання та недопущення знищення і псування відходів, передача відходів суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відповідно до укладеного договору (Закон України «Про управління відходами»); дотримання допустимих рівнів шуму згідно з вимогами ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» та ДСН 3.3.6.037-99
«Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку»; дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 №173, зареєстрованого у Мін’юсті 24.07.1996 за №379/1404).
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативною 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р.
№173, зареєстрованого у Мін'юсті 24.07.1996 р. за №379/1404). Дотримання протипожежних розривів між будівлями та спорудами відповідно до ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій».
щодо територіальної альтернативи
Не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Впровадження ефективних технологічних, санітарно-технічних та організаційних рішень.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативною 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Передбачається забезпечення виконання санітарно-гігієнічних норм та правил, охоронних, відновлювальних та захисних заходів.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Повітряне середовище: при будівництві – викиди забруднюючих речовин при перевантаженні земляних мас, від роботи двигунів будівельного транспорту та під час проведення будівельно- монтажних робіт (зварювання, газове різання тощо); при експлуатації – викиди від технологічного процесу виробництва рослинних олій, димових труб котельні, руху залізничного та автомобільного транспорту, від роботи дизель-генераторів тощо. Водне середовище: при будівництві – очікується в межах нормативних значень; при експлуатації – очікується в межах нормативних значень. Вплив на рослинний і тваринний світ: при будівництві – очікується в межах нормативних значень; при експлуатації – не передбачається. Вплив на клімат і мікроклімат: відсутній. Планована діяльність не впливає на інтенсивність падаючої сонячної
радіації, на температуру, швидкість вітру, вологість, атмосферні інверсії, тривалість туманів і інші кліматичні характеристики. Вплив на техногенне середовище: при будівництві – вплив при проведенні будівельно-монтажних робіт; при експлуатації: планована діяльність не спричиняє порушення навколишнього техногенного середовища за умов комплексного дотримання правил експлуатації будівель, споруд та технологічного устаткування. Ґрунти: при будівництві – вплив при проведенні будівельно-монтажних робіт; при експлуатації – вплив об’єкту на ґрунти в режимі експлуатації відсутній, оскільки захист ґрунтів від забруднення здійснюватиметься шляхом відведення поверхневого стоку з території об’єкта в систему дощової каналізації підприємства та складування відходів виробництва в герметичну тару у спеціально відведених місцях. Акустичний вплив: при будівництві – шумове забруднення наявне під час проведення будівельних робіт; при експлуатації – шумове забруднення від роботи вентиляційних систем, роботи дизель-генераторів, маневрування автомобільного та залізничного транспорту. Соціальне середовище: при будівництві – опосередкований; при експлуатації – позитивний вплив, зумовлений створенням нових робочих місць, поповненням державного та місцевих бюджетів за рахунок податків та зборів.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Прийняті санітарно-гігієнічні, протипожежні обмеження відповідно до чинного законодавства України.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
8 Харчову промисловість Харчову промисловість: виробництво продуктів харчування шляхом обробки та переробки: сировини тваринного походження (крім молока) продуктивністю виходу готової продукції понад 75 тонн на добу; сировини рослинного походження продуктивністю виходу готової продукції понад 300 тонн на добу (середній показник за квартал); молока, якщо обсяг одержаного молока перевищує 200 тонн на добу (на основі середньорічного показника); пакування та консервування тваринних і рослинних продуктів у обсязі понад 50 тонн на добу; виробництво молочних продуктів в обсязі понад 20 тонн на добу; виробництво пива та солоду в обсязі понад 50 тонн на добу; виробництво кондитерських виробів та патоки в обсязі понад 20 тонн на добу; виробництво крохмалю; підприємства з переробки риби і риб’ячого жиру; бійні продуктивністю понад 10 тонн на добу; цукрові заводи;"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, передбачено відповідно до ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 29.05.2017р.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на
довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Дозвіл на виконання будівельних робіт. Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 10 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»).
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається органами державного архітектурно-будівельного контролю (ст. 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департамент природних ресурсів та екології Хмельницької обласної державної адміністрації , 29000, м. Хмельницький, вул. Свободи, 70, 42814282@mail.gov.ua, (0382) 61 85 07, (0382) 61 85 08, Олех Марина Сергіївна.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)