A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Волочиська міська об'єднана територіальна громада
Офіційне інтернет-представництво

Реєстрація місця перебування

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням виконавчого комітету

Волочиської міської ради

№ 196 від 16 травня 2019 року

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 

адміністративної послуги з реєстрації місця перебування
реєстраційний відділ Волочиської міської  ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги 
та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

31200 м. Волочиськ, Волочиський район, Хмельницька обл., пл. Центральна 3а

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок – четвер з 8-00 до 17-15
П’ятниця з 8-00 до 16-00
перерва з 12-00 до13-00

Вихідні дні: субота, неділя

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Електронна пошта: 

volmisrada_reestracia@ukr.net

Веб-сайт: volochyska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»;

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ № 207 від 02.03.2016 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

________________________________________

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення фізичної особи або її представника (далі – заявник)

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява встановленого зразка.

Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, довідка про звернення за захистом в Україні та копія.

Заява встановленого зразка.

2. Документ, до якого вносяться відомості про місце перебування (довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, довідка про звернення за захистом в Україні).

3. Документи, що підтверджують:

  • право на проживання в житлі, - ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);
  • право на перебування.

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або представника

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

У день звернення особи

12

Перелік підстав для відмови в реєстрації місця проживання

  • особа не подала необхідних документів або інформації;
  • у поданих документах містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними;
  • звернулася особа, яка не досягла 14 років.

Рішення про відмову в реєстрації місця перебування приймається в день звернення особи або її представника шляхом зазначення у заяві підстав відмови. Зазначена заява повертається особі або її представнику.

13

Результат надання адміністративної послуги

Внесення відомостей  про реєстрацію місця перебування до довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, довідки про звернення за захистом в Україні.

14

Способи отримання відповіді (результату)

Працівник органу реєстрації в день звернення особи або її представника чи в день отримання документів від центру надання адміністративних послуг або представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту, посадової особи виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителя багатоквартирного будинку, органів державної реєстрації актів цивільного стану або даних від органу соціального захисту населення:

  • приймає рішення про реєстрацію або про відмову у реєстрації місця перебування особи;
  • документ, до якого вносяться відомості про місце перебування. Датою реєстрації місця перебування осіб, які подавали документи через центр надання адміністративних послуг, представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту, посадову особу виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителя багатоквартирного будинку, є дата отримання органом реєстрації відповідних документів;
  • формує і вносить дані про реєстрацію місця перебування особи до реєстру територіальної громади;
  • формує інформацію про реєстрацію місця проживання/перебування особи для її передачі до Єдиного державного демографічного реєстру;
  • оформляє і видає довідку про реєстрацію місця перебування дітям до 16 років;
  • повертає особі або її представнику, адміністратору центру надання адміністративних послуг, представнику спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту або посадовій особі виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителю багатоквартирного будинку документ, до якого вносяться відомості про реєстрацію місця перебування, довідку про реєстрацію місця перебування, що оформлена особі, та інші документи, які подавалися.

Якщо іноземець або особа без громадянства подали для реєстрації місця перебування недійсний документ, до якого вносяться відомості про місце перебування, іноземця або особу без громадянства направляють до територіального підрозділу ДМС відповідно до території обслуговування для вжиття до них заходів адміністративного впливу або інших заходів, визначених законодавством України.

       
gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: З метою формування пріоритетності видатків бюджету розвитку на 2019 рік, враховуючи думку жителів громади, просимо проголосувати за об’єкт на який буде використано 1,5 млн. грн. з міського бюджету?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь