A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Волочиська міська об'єднана територіальна громада
Офіційне інтернет-представництво

Паспорт Центру надання адміністративних послуг

1. Загальні дані

1.1 Розпорядчий документ щодо створення ЦНАП

Рішення Волочиської міської ради

№2-42/2018 від 20.08.2018

1.2 Дата відкриття центру

22.08.2018

1.3 Поштова адреса

обл.Хмельницька

м.Волочиськ

вул.Лисенка, 8а

1.4 Форма утворення (постійно діючий робочий орган, структурний підрозділ)

Структурний підрозділ

1.5 Тип ЦНАП (звичайний, міськрайонний з РДА, селищно-районний з РДА тощо)

Звичайний

1.6 Структурні підрозділи (філія, мобільний ЦНАП, віддалене робоче місце, виїзний адміністратор)

-

1.7 Посилання на сайт органу влади щодо інформації про ЦНАП, електрона пошта ЦНАП, контактний телефон

CNAP-Vol.m.rada@ukr.net

4-15-43

4-20-22

1.8 Нормативно – правова база

1.8.1 Розпорядчий документ, яким затверджено Положення про ЦНАП

1.8.2 Розпорядчий документ, яким затверджено Регламент ЦНАП

1.8.3 Розпорядчий документ, яким затверджено Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП

1.8.4 Кількість інформаційних карток, розроблених в установленому порядку (посилання на відкрите джерело інформації https://______________)

1.8.5 Кількість технологічних карток, розроблених в установленому порядку (посилання на відкрите джерело інформації https://______________)

 

Рішення Волочиської міської ради

№2-42/2018 від 20.08.2018

 

83 інформаційних картки

 

83 технологічних картки

1.9 Графік роботи ЦНАП

 

Понеділок 8.00-17.15 год.

Вівторок 8.00 – 17.15 год.

Середа 8.00-17.15 год.

Четвер 8.00-17.15 год.

П’ятниця 8.00-16.00 год.

Субота вихідний

Неділя вихідний

1.10 Керівник ЦНАП (П.І.Б., контактний телефон)

Чорняк Віта Вікторівна

Роб.: 4-15-43, моб.: 0680356925

1.11 Адміністратори

1.11.1 Кількість адміністраторів згідно штатного розпису

1.11.2 Фактично

1.11.3 Список адміністраторів (П.І.Б., контактний телефон)

Адміністратор – 1 штатна одиниця згідно штатного розпису та фактично

 

Довгань Валентина Леонідівна

Моб.: 0679993898

1.12 Державні реєстратори

1.12.1 Назва структурного підрозділу з питань державної реєстрації

Примітка. У разі включення посад державних реєстраторів до штатного розпису ЦНАП або структурного підрозділу, який здійснює організаційне забезпечення ЦНАП, вказати

1.12.2 Кількість державних реєстраторів згідно штатного розпису, у тому числі:

- з питань реєстрації бізнесу;

- з питань реєстрації речових прав

1.12.3 Фактично

у тому числі:

- з питань реєстрації бізнесу;

- з питань реєстрації речових прав

Посади державних реєстраторів включені до штатного розпису ЦНАПу

 

три державних реєстратори згідно штатного розпису та фактично:

  1. з питань реєстрації бізнесу;
  2. з питань реєстрації речових прав.

 

 

 

1.13 Інші працівники (крім представників суб’єктів надання адміністративних послуг)

-

 

2. Матеріально – технічна база та ресурсне забезпечення

2.1 Загальна площа, м₂

-

2.1.1 Закрита частина (бек-офіс), всього, м₂

у тому числі:

- зона опрацювання документів, м₂

- архів, м₂;

- кімната персоналу, м₂

- інше

-

2.1.2 Відкрита частина, у тому числі:

- зона прийому (рецепція), м₂;

- зона інформування, м₂;

- зона очікування, м₂;

- зона обслуговування, м₂

- громадська приймальня, м₂

- дитячий куточок, м₂

- санвузол, м₂

-

2.2 Забезпеченість доступу до приміщення осіб з обмеженими можливостями (наявність пандусу, кнопка виклику тощо)

Наявність пандусу

2.3 Кількість робочих місць, у тому числі:

- адміністраторів;

- суб’єктів надання адміністративних послуг;

- для суб’єктів звернення з доступом в мережу Інтернет;

- інше (вказати)

4

1

3

 

-

 

-

2.4 Наявність інформаційних стендів

так

2.5 Наявність оргтехніки:

2.5.1 персональний комп’ютер (шт.)

2.5.2 копіювальний апарат (шт.)

2.5.3 принтер (шт.)

2.5.4 сканер (шт.)

2.5.5 телефонний факс (шт.)

 

4 шт.

3 шт. в тому числі (3 принтера, 3 сканера)

1

-

1

2.6 Наявність електронної системи керування чергою (так/ні)

ні

2.7 Інформація про доступ суб’єктів надання адміністративних послуг, розміщених у приміщенні ЦНАП, до державних реєстрів, інформаційних баз:

Інформаційні стенди

2.7.1 Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (так/ні)

так

2.7.2 Державний реєстр прав на нерухоме майно (так/ні)

так

2.7.3 Єдиний державний демографічний реєстр (так/ні)

-

2.7.4 Державний земельний кадастр (так/ні)

-

2.7.5 Інші державні реєстри, інформаційні бази (вказати)

-

2.8 Інформація про доступ адміністраторів до державних реєстрів, інформаційних баз (вказати яких)

Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

Державний реєстр речових прав.

2.9 Надання супутніх послуг (деталізувати)

-

2.10 Оснащення спеціалізованим технічним обладнанням, програмним забезпеченням, необхідними для оформлення документів, що посвідчують особу і підтверджують громадянство України та містять безконтактний електронний носій біометричної інформації (так/ні)

ні

2.13 Наявність в центрі електронних сервісів (деталізувати)

 

-

 

3.Адміністративні послуги

3.1 Суб’єкти  надання адміністративних послуг

3.1.1 Перелік структурних підрозділів органу влади, які беруть участь в роботі ЦНАП

 

 

-

3.1.2 Перелік суб’єктів  надання адміністративних послуг – територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади

-

3.1.3 Інші суб’єкти  надання адміністративних послуг (вказати)

-

3.2. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, у тому числі:

Реєстрація бізнесу

1.Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадського формування)

2.Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування)

3.Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту

4.Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа

5.Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань

6.Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (у тому числі громадського формування)

7.Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)

8.Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)

9.Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (у тому числі громадського формування)

10.Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її ліквідації

11.Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її реорганізації

12.Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)

13.Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (у тому числі громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань

14.Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)

15.Державна реєстрація фізичної особи-підприємця

16.Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу — підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань

17.Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу — підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань

18.Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця

Реєстрація нерухомості

60.Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

61.Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно

62.Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна

63.Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

64.Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

65.Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

66.Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

67.Скасування рішення державного реєстратора

68.Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

3.2.1 Кількість видів послуг з питань реєстрації бізнесу

18

3.2.2 Кількість видів послуг з питань реєстрації речових прав на нерухоме майно

9

3.2.3 Кількість видів послуг з питань реєстрації місця проживання

-

3.2.4 Кількість видів послуг  з питань землевідведення та землеустрою

-

3.2.5 Кількість видів послуг з питань видачі паспортних документів, зокрема:

- вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

- оформлення документів, що посвідчують особу і підтверджують громадянство України та містять безконтактний електронний носій біометричної інформації

-

 

-

 

 

-

3.2.6 Кількість видів соціальних послуг

-

3.2.7 Кількість послуг, які надаються із застосуванням електронних сервісів (електронні послуги, вказати)

-

3.2.7 Кількість видів інших послуг (вказати)

Реєстрація Актів цивільного стану

3.3. Наявність програмного комплексу автоматизації роботи ЦНАП (вказати)

Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

Державний реєстр речових прав.

3.3. Проблемні питання в організації роботи ЦНАП

Збільшення та покращення кількості видів адміністративних послуг шляхом залучення інших суб’єктів надання адміністративних послуг та реконструкція приміщення для зручності, комфорту обслуговування громадян

3.4. Способи контролю за якістю надання адміністративних послуг через ЦНАП (опитування)

Скринька довіри ЦНАП, опитування

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: З метою формування пріоритетності видатків бюджету розвитку на 2019 рік, враховуючи думку жителів громади, просимо проголосувати за об’єкт на який буде використано 1,5 млн. грн. з міського бюджету?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь