Хмельницький обласний контактний центр
Хмельницький обласний контактний центр, як суб’єкт Національної системи опрацювання звернень громадян до органів виконавчої влади, створений у 2012 році. Головною метою створення є удосконалення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян, забезпечення оперативного реагування на проблемні питання життя населення, які порушуються у зверненнях, якості підготовки та прийняття рішень з порушених питань, створення необхідних для реалізації своїх законних прав та інтересів додаткових умов для забезпечення громадян інформаційно-консультативною інформацією, проведення моніторингу основних проблемних питань, що потребують прийняття рішень на державному рівні, а також інформування жителів області про пріоритетні питання державної політики.
Головним завданням Центру є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями за єдиним телефонним номером та через мережу Інтернет.
Номера телефонів: 0 800 50 88 99, (0382) 79-50-79, (0382) 70-30-81
Телефон урядової «гарячої лінії» - 1545